جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مقامات آمریکایی، تصمیم اسرائیل برای توقف تهاجم تمام عیار به نوار غزه و در عوض انجام تهاجمات زمینی محدودتر، همسو با پیشنهاداتی است که وزیر دفاع ایالات متحده، اخیراً به همتایان اسرائیلی خود ارائه کرد.

اقتصادنیوز: مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: در شش ماهه اول سال 19 درصد مربوط به کشور عراق بود که ارزش آن 4.5 میلیارد دلار اعلام شده، میزان صادرات به امارات را سه میلیارد دلار، ترکیه 2.4 میلیارد، کویت 86 میلیون و عمان 635 میلیون دلار دانست.

اقتصادنیوز: جنگنده‌های آمریکا هواپیمای غیرنظامی را که وارد حریم هوایی خانه بایدن شده بود، مجبور به فرود کردند.

اقتصاد نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به ارسال پیامک از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان مالیاتی اشاره کرد و گفت: پیامک ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان مالیاتی که ثبت‌نام کرده‌اند و پیگیر امور مالیاتی خود هستند، فاقد لینک پیوست است.

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ثبت نام نهایی6271 متقاضی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران خبر داد.

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست نشین را موشکباران کرد.

اقتصادنیوز: هلال احمر فلسطین اعلام کرد اسرادیل تهدید کرده قصد دارد بیمارستان القدس غزه را بمباران کند.

اقتصادنیوز: با حکم رهبر انقلاب حسین دهقان به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب شد.

شرکت BM CARS از وب‌سایت رسمی خود به آدرس bmcars.online رونمایی کرد.

اقتصادنیوز: پس از سقوط سنگین بورس در روز شنبه، امروز شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

اقتصادنیوز: سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: در برهه‌ای از زمان به درخواست ترکیه برای انجام تعمیرات، صادرات گاز به صورت مقطعی قطع و پس از اتمام تعمیرات دوباره از سر گرفته شد.

اقتصاد نیوز: روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز اعلام کرد که کشورهای اروپایی با فشار آمریکا برای گسترش و تقویت تحریم های خود علیه حماس مواجه هستند.

اقتصادنیوز: همسر آیت‌الله محفوظی دافانی را وداع گفت.

اقتصادنیوز: قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: اگر ثبات در تأمین نهاده‌های دامی اتفاق افتد، روند کاهشی باز هم ادامه پیدا می‌کند.