جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از دوران دایناسورها، پرندگان غول‌پیکری که قابلیت پرواز کردن نداشتند، در دریاها به دنبال شکار می‌گشتند.

اقتصادنیوز: هیات اجرایی آژانس‌های خبری آسیا و اقیانوسیه (OANA) در بیانیه‌ای خواستار امنیت خبرنگاران در همه مناطق جنگی شد.

اقتصادنیوز: جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت که کمک‌های امنیتی آمریکا به صورت روزانه به رژیم صهیونیستی ارسال می‌شود.

اقتصادنیوز: برخی از ماموریت‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در شبانه‌روز گذشته توسط این پلیس تشریح شد.

اقتصادنیوز: اسرائیل و آمریکا در تلاش هستند تا پاسخی برای چرایی عدم سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان از آغاز نبرد طوفان الاقصی بیابند.

اقتصادنیوز: وزرای خارجه عربستان و سوریه تلفنی درباره تحولات غزه رایزنی کردند.

اقتصادنیوز: کارشناسان بازار سرمایه معتقدند خودرویی‌ها یکی از اصلی‌ترین متهمان روز منفی امروز بورس تهران بودند.

اقتصادنیوز: سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی جایزه صلح اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان آلمان را دریافت کرد.

اقتصادنیوز: مدیرعامل روس‌نفت با تاکید بر افزایش تجارت روسیه و چین تأکید کرد که مسکو در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین شریک تجاری خارجی پکن پس از آمریکاست.

اقتصادنیوز: رئیسی با تأکید بر اهمیت امنیت منطقه قفقاز برای کشورها و ملت‌های منطقه، دخالت بیگانگان را برای صلح و ثبات منطقه‌ای مضر دانست.

اقتصادنیوز: رجب‌طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درخواست سوئد برای عضویت در ائتلاف ناتو را به پارلمان این کشور سپرد.

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس وزارتخانه‌های علوم و بهداشت را با همکاری وزارت امور خارجه مجاز به پذیرش دانشجویان غیرایرانی با ارائه خدمات تشویقی کردند.

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان در مراسم آغاز نشست وزرای خارجه قالب 3+3 در تهران گفت: آنچه در غزه در حال رخ دادن است یک جنایت جنگی مسلم است.

اقتصادنیوز: پروژه کمربند و جاده چین هر چند که با چالش‌های زیادی همراه بوده است، اما به نظر می‌رسد در اقتصاد جهان موجب تغییرات مهمی شده باشد.