جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم رهبر انقلاب حسین دهقان به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب شد.

شرکت BM CARS از وب‌سایت رسمی خود به آدرس bmcars.online رونمایی کرد.

اقتصادنیوز: پس از سقوط سنگین بورس در روز شنبه، امروز شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

اقتصادنیوز: سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: در برهه‌ای از زمان به درخواست ترکیه برای انجام تعمیرات، صادرات گاز به صورت مقطعی قطع و پس از اتمام تعمیرات دوباره از سر گرفته شد.

اقتصاد نیوز: روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز اعلام کرد که کشورهای اروپایی با فشار آمریکا برای گسترش و تقویت تحریم های خود علیه حماس مواجه هستند.

اقتصادنیوز: همسر آیت‌الله محفوظی دافانی را وداع گفت.

اقتصادنیوز: قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: اگر ثبات در تأمین نهاده‌های دامی اتفاق افتد، روند کاهشی باز هم ادامه پیدا می‌کند.

اقتصادنیوز: معاون دادستان اردبیل گفت: ورزشگاه علی دایی اصلا وضعیت مطلوبی ندارد. قسمت اعظمی از اموال عمومی و تجهیزات ورزشگاه مورد سرقت گرفته است

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که آنکارا اتهامات بی‌پایه و اساس برخی از مقام‌های اسرائیل علیه اردوغان را رد می‌کند.

اقتصادنیوز: شورای رقابت قیمت سه خودروی مونتاژی جدید را تصویب کرد این اتفاق می تواند به خداحافظی با مدل های قدیمی این خودروها منجر شود.

اقتصاد نیوز: وزیر خارجه اسرائیل روز گذشته در پاسخ به مواضع ترکیه در حمایت از حماس، ادعا کرد که دستور داده دیپلمات‌های اسرائیلی از این کشور به فلسطین بازگردند. اما منابع دیپلماتیک ترکیه با ابراز تعجب از این دستور، اعلام کردند که این دیپلمات‌ها، از 19 اکتبر خاک ترکیه را ترک کرده‌اند.

اقتصاد نیوز: باشگاه اسیران فلسطینی شمار شهروندان فلسطینی بازداشت شده در کرانه باختری از سوی اسرائیل از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی را اعلام کرد.