جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری آذربایجان روز یکشنبه خواستار توقف تقویت نظامی ارمنستان توسط فرانسه شد.

اقتصادنیوز: مسئولان استان ایلام یکی از حقوق اولیه هر شهروند ایرانی را منوط به تکلیف غرس یک نهال کردند.

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ طی سخنرانی در میان حامیانش در لاس‌وگاس به جو بایدن، رقیب احتمالی‌اش در رقابت‌های انتخابات 2024 تاخت و گفت، نباید به رفتار بایدن خندید بلکه باید به حال او گریست.

اقتصادنیوز: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداهای انتخابات خبرگان تشکیل شود و تلاش می‌کنیم لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

اقتصاد نیوز: مرگ 157 نفر به دلیل سوختگی در تهران پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که در نیمه نخست امسال، 157 نفر به دلیل سوختگی در این استان جان خود را از دست داده‌اند.

اقتصادنیوز: تجارت خارجی کشور در 7 ماهه سال جاری به رقم 64 میلیارد و 400 میلیون دلار رسید که 5 کشور عمده طرف معامله واردات در این مدت به ترتیب شامل امارات متحده عربی با 11 میلیارد دلار، چین با 10 میلیارد و 400 میلیون دلار، ترکیه با 3 میلیارد و 800 میلیون دلار، آلمان با یک میلیارد و 200 میلیون دلار و هند با یک میلیارد و 100 میلیون دلار است.

اقتصاد نیوز: وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که 2 هزار دانش آموز فلسطینی طی 23 روز تجاوز هوایی و زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه شهید شده اند.

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد در جاده کرج - چالوس از امروز در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 6 صبح الی 16 به مدت یک ماه مسدود است.

اقتصادنیوز: امروز در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشرشد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با اسرائیل دانستند.

اقتصاد نیوز: مبارزان مقاومت فلسطین امروز بار دیگر شهر تل آویو را آماج موشک های خود قرار دادند.

اقتصادنیوز: پس از اینکه نخست وزیر اسرائیل نیرو‌های امنیتی را مسئول شکست در مقابل مقاومت اعلام کرد، مجبور به عذرخواهی از آنها شد.

اقتصاد نیوز: رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از 270 کیلوگرم مخدر شیشه و تریاک از یک کامیون حامل بار پیاز به مقصد امارات متحده عربی خبرداد.

اقتصادنیوز: در بازار امروز یکشنبه 7 آبان‌ماه قیمت دلار، سکه و طلای آب شده ریزش قابل‌توجهی را ثبت کردند.

اقتصادنیوز: «آنجلینا جولی» بازیگر برنده اسکار با اشاره به جنگ اخیر در خاورمیانه گفت: بمباران مردم بی دفاع غزه که بدون آب و غذا مانده اند، توجیهی ندارد.

اقتصادنیوز: تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: نرخ ارز در پایان سال 1402 و به‌رغم رشد نقدینگیِ در حد سال گذشته، ممکن است در محدودهای پایین‌تر از نرخ تورم باقی بماند. بنابراین، جهش قیمت ارز فعلاً متصور نیست.