یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقلام بهداشتی در شعب اخذ رأی زنجان و طارم توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اقلام بهداشتی در شعب اخذ رأی زنجان و طارم توزیع شد

زنجان - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان و رییس کمیته پشتیبانی انتخابات زنجان و طارم گفت: 500 لیتر الکل برای هر شعبه، 30 هزار عدد ماسک و 10 هزار جفت دستکش در شعب اخذ رای این 2 حوزه انتخابیه توزیع شده است.

سمانه شاددل روز جمعه در جمع خبرنگاران به تمهیدات بهداشتی اتخاذ شده برای برگزار کنندگان انتخابات و رای دهندگان اشاره کرد و افزود: در این مرحله از انتخابات هر اقدامی که طبق روال برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام می شود در کنار آن اقدامات در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی نیز تعریف شده است.

وی اظهار داشت: در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بارندگی های زمستانی و مسدودی راه در برخی نقاط صعب العبور استان زنجان مواجه بودیم که تمهیداتی در این خصوص اتخاذ و انتخابات سالمی برگزار شد و در این مرحله نیز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات با حفظ سلامت رای دهندگان فراهم شده است. شاددل با بیان اینکه در دوره اول این انتخابات یک‌هزار و 650 خودرو برای هشت شهرستان این استان تامین شده بود، ادامه داد: با وجود مسدود بودن برخی مسیرها، بازگشایی راه‌های مواصلاتی انجام و بلافاصله صندوق های اخذ رای نیز ارسال می شد. وی اضافه کرد: در مرحله دوم این انتخابات که در شهرستان های زنجان و طارم در حال برگزاری است اخذ رای از مردم ولایتمدار این شهرستان ها در 319 شعبه انجام می شود. معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان و رییس کمیته پشتیبانی انتخابات زنجان و طارم گفت: در این مرحله به دلیل رعایت فاصله اجتماعی یک‌هزارو 100 خودرو و در مناطق صعب العبور نیز 100 خودروی کمک دار برای این 2 شهرستان تامین شده است. شاددل به تجهیزات ضدعفونی در شعب اخذ رای اشاره کرد و افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مواد ضدعفونی کننده در شعب توزیع شده و در این مرحله نیز اثر انگشت از رای دهندگان اخذ نمی شود. وی خاطرنشان کرد: الکل، وایتکس و دستکش از جمله اقلام بهداشتی توزیع و ضد عفونی شعب قبل از بازگشایی انجام شده است. شاددل ادامه داد: برای اعضای در شعب اخذ رای نیز 30 هزار عدد ماسک توزیع کرده ایم. به گفته وی، 10 هزار عدد دستکش لاتکس نیز تامین و به منظور شمارش آرا در شعب توزیع شده است. معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان و رییس کمیته پشتیبانی انتخابات زنجان و طارم گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حد فاصله لازم در شعب اخذ رای رعایت می شود و تا حد امکان صندوق ها در فضای باز قرار می گیرند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*