پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از کشف 253 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از کشف 253 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در این استان خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روزانه 300 دستگاه موتورسیکلت در طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که مرکز پژوهش های مجلس طرحی را برای رفع ترافیک و آلودگی هوای تهران ارائه کرده است.

شب گذشته 7 نفر از صیادان ایرانی در پاکستان از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از کشف بیش از دو کیلو طلای قاچاق از سه طلافروشی در این شهرستان خبر داد و گفت: تخلف از ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها، موجب محکومیت افراد خاطی به ضبط کالا و پرداخت جریمه برابر ارزش کالا خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از 3 خرداد تاکنون مجموعا 39 پرواز حج از فرودگاه های کشور انجام شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از 3 خرداد تاکنون مجموعا 39 پرواز حج از فرودگاه های کشور انجام شده است.

عربستان، امسال 3 اپراتور را برای زائران حج تمتع پیش‌بینی کرده تا زائران حج تمتع با خرید یکی از این سیم‌کارت‌ها بتوانند از عربستان با خانواده و آشنایان خود در کشورشان ارتباط برقرار کنند.

از سازمان آتش‌نشانی و دادگستری اصرار و از طرف دانشگاه علوم‌پزشکی انکار! این خلاصه جدال و کشمکش پرحاشیه اخیر بیمارستان تازه افتتاح‌شده حضرت‌مهدی است که بنا بر ادعای کارشناسان مربوطه، این ساختمان مدرن جزو اماکن نا ایمن شناخته شده است.

روزنامه فرهیختگان در سرمقاله روزنامه با اشاره به پوشش تجمع تعدادی از بانوان معترض به لایحه حجاب در شبکه سوم سیما نوشت:

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند!

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پاسخ به شایعه اخراج تعدادی از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه تاکید کرد: هیچ استادی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخراج نشده است.

همراه اول به‌صرفه‌ترین بسته‌های مکالمه، اینترنت و پیامک را به زائران حج تمتع ارائه می‌کند. این اپراتور طی مذاکره‌ای که با اپراتورهای کشور عربستان داشته، موفق به ارائه سرویس‌های رومینگ ویژه زائران ایرانی حج شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با کمک خیرین صنعتگر و ورزشکار شهرستان، مبلغ 1میلیارد و 800 میلیون تومان جمع آوری شد که لا این رقم حدود 35 تا 40 نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس ازاد خواهند شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت در لایحه عفاف و حجاب دخل و تصرفی نداشته است.