چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

رییس دادگستری شهرستان انگوت از تشکیل پرونده قضایی برای عاملان تلف شدن خرس قهوه‌ای در این شهرستان خبرداد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در خصوص علت فوت یک زندانی در زندان مرکزی تبریز توضیح داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و 218 کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری 7 سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

شریعتمداری با اشاره به لایحه حجاب نوشت: در حالی که حمایت تلویحی رسانه‌های بیگانه و سایت‌ها و کانال‌های وابسته به دشمنان تابلودار نظام از لایحه یاد شده، دور از انتظار نبود، برخی از برادرانی که بعضاً دارای مسئولیت رسمی نیز هستند به حمایت از لایحه مورد اشاره پرداخته و درباره آن اظهاراتی داشته‌اند که متاسفانه با واقعیت و آنچه در متن لایحه مورد اشاره آمده است فاصله فراوانی دارد.

در سراسر جهان بنای مرموز تاریخی و بزرگی وجود دارد که هرکدام از آن ها یک علامت سوال بزرگ برای بازدیدکنندگان و محققان هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران درباره زمان بیان واقعیت فرزندخواندگی، به کودکِ فرزندخوانده توضیح داد.

مار و عقرب از مهم‌ترین جانوران زهرآگین هستند که گزش آنها از دلایل مهم مراجعه بیماران به بخش فوریت‌های پزشکی است؛ به شکلی که هر ساله شاهد بروز حوادث ناشی از مار و عقرب گزیدگی در مناطق مختلف کشور هستیم.

در زمین دهانه‌های برخوردی متعددی وجود دارند که برخی از آن‌ها بر اثر فرسایش محو شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران نامه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اینکه ساختمان "کلینیک 1000 تختخوابی مهدی" در تهران در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد را تایید کرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که فاز اول ادغام شماره‌های امدادی در تهران در سال‌جاری اجرایی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده، از وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران، البرز و قم طی امروز، بارش باران در نقاط مختلف و خیرش گردوخاک در شرق کشور خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قرار است در خصوص هیرمند با هیات حاکمه طالبان نشست داشته باشیم و انشاالله خبر های خوبی در راه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش رقم وام ضروری بازنشستگان به 30 میلیون تومان گفت: نوبت اول وام ضروری به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: یک مفسد فی الارض سحرگاه امروز در مراغه به دار مجازات آویخته شد.