پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

نمایشگاه کشفیات اجرای طرح «رعد 1» توسط پلیس سیستان و بلوچستان در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برپا شد.

با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور، هشت مدیر و فرمانده در انتظامی کل کشور تغییر کردند.

در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در تهران (فرودگاه مهرآباد) به 30 درجه سلسیوس رسید و گرمترین روز این شهر از ابتدای بهار تا کنون را رقم زد.

سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شهروندان از امروز به مدت 20 روز فرصت دارند که هرگونه تغییر نشانی محل سکونت خود را در سایت این سازمان ثبت کنند.

رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فردا (سه شنبه) از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و تا روز پنج‌شنبه بارندگی‌ها در کشور تداوم دارد.

در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

نگاهی به درآمدهای صندوق صدقات کمیته امداد در 5 سال اخیر نشان می‌دهد که میزان کمک‌های مردم به محرومان از طریق صندوق‌های صدقه، رشد نسبتاً مطلوبی را طی کرده است.

سعید امیرسلیمانی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است و قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ماماها را از مؤثرترین کنشگران حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کشور خواند و گفت: بدون همکاری ارزشمند و دلسوزانه ماماها، مسیر سرنوشت‌ساز افزایش نسل و جلوگیری از سالخوردگی کشورمان، پیموده نمی‌شود.

ایسنا / خراسان شمالی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از کمبود 60 هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش خبر داد.

دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر راه نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی تاکید کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد که تجهیز و تقویت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پلیس امنیت اقتصادی در مناطق مرزی کشور در دستورکار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی فردیس گفت: فردی که به وسیله خودروهای سرقتی و با سوءاستفاده از لباس و کارت ضابط قضائی اقدام به اخاذی از شهروندان در سطح شهرستان فردیس می‌کرد، دستگیر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه زوجیت باید در مدلهای منابع انسانی ظهور و بروز کند، گفت: این موضوع به معنای این است که هر کس در جایگاه خودش قرار بگیرد. یکی از اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه انجام داده، افزایش مرخصی زایمان از 9 ماه به 24 ماه است، چرا که ایام شیردهی و تربیت نوزاد را بخشی از شغل زنان می دانیم و برای آن ارزش و اهمیت قائل هستیم.

تفاهم‌نامه اقدامات عملیاتی پروژه ریلی شلمچه - بصره با حضور مدیران عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به امضا رسید.

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که در سال 1401، 38 هزار و 321 چند قلو در کشور متولد شده است.