پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

شیوع پدیده «سگ‌گردانی» و آسیب‌هایی که این مسئله از خود بر جای گذاشته، باعث شده مجلس برای سر و سامان‌بخشیدن به این موضوع وارد شود و این نهاد تصمیم دارد با وضع قوانینی، به مطالبه بخش زیادی از جامعه پاسخ دهد.

هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر ناسالم گزارش شده است.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه در زندان‌ها باید از هنردرمانی یا هنر ششم در مسیر رشد و بالندگی فکری مددجویان استفاده حداکثری شود، گفت: باید هنر را در مسیر تربیت دینی و تحول روحی و سلامت روانی زندانیان به خدمت بگیریم.

معاون قوه قضاییه وجود دو قطب شدید با تعاریف "بالانشین و پایین‌نشین" را ریشه برخی از جرائم و آسیب‌های شدید و ناهنجاری های اجتماعی دانست.

دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد.

وزارت آموزش و پرورش 9 راهکار تأمین امنیت امتحانات نهایی را اعلام کرد؛ با این وجود همچنان دو پرسش درباره امتحانات مطرح است.

چند سالی است کاروان زیرسایه خورشید با حضور در تمام استان‌های کشور معنویت خاصی ایجاد کرده، امسال نیز به مانند دیگر استان‌ها، خوزستان به عطر معنویت امام هشتم و قدوم خدام حرمش متبرک شد و یک اعدامی با وساطت خدام امام رضا (ع) از طناب دار رهایی یافت.

امسال 87 هزار و 550 زائر از کشورمان عازم سرزمین وحی می‌شوند اما بیشترین و کمترین زائر حج 1402 متعلق به کدام استان‌هاست؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.

دیوان عالی کشور از تایید حکم اعدام دو نفر از عوامل حمله به حرم شاهچراغ خبر داد.

بنابر اعلام شهردار منطقه 4، قرار است 8 ایستگاه در قالب توسعه بخش شرقی مترو در خط 4، تا سال 1404 به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران گفت: بیش از 16 هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.

وزیر بهداشت از ژنو، موضوع ضرب و شتم نیروهای اورژانس استان تهران را پیگیری کرد.

با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام زمان در سازمان اطلاعات سپاه، دومین لیدر اعتصابات در مناطق نفتی پارس جنوبی دستگیر شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای 3 و 4 فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد.