شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در طول فعالیت دولت سیزدهم نزدیک به یک میلیون و 700 هزار بیمه شده جدید به بیمه شدگان اضافه شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.

شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر بر اساس پالایش صورت گرفته روی عدد 79 بوده و در بازه قابل قبول و در مرز آلودگی قرار دارد.

رئیس بسیج اصناف کشور، از اجرای طرح پوشش مناسب برای فروشندگان زن در اصناف کشور خبر داد و گفت: 100 طرح با این موضوع انتخاب شده تا فروشندگان یکی از آن را با انتخاب خودشان بپوشند.

علامه شعرانی استاد مرحوم علامه حسن‌زاده آملی درباره خیانت‌های فرهنگی در دوران پهلوی گفته بود: ضرر و صدمه‌ای که بر معارف و فرهنگ این کشور، این پدر و پسر (رضاخان و محمدرضا پهلوی) زدند، مغول نزده بود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد که حجت الاسلام حاج علی‌اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران است.

رئیس پلیس راه مازندران از احتمال یکطرفه شدن هراز و کندوان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خبر داد.

معاون میراث فرهنگی اعلام کرد: بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و ابنیه تاریخی تحت اشراف وزارت میراث فرهنگی در «روز جهانی موزه» رایگان است.

شهردار تهران با بیان اینکه برخی معتقدند ما برای تأمین منابع مالی بودجه دست به شهرفروشی زده‌ایم‌، گفت: این در حالی است که سال گذشته تنها دو مجوز بلندمرتبه‌سازی را صادر کردیم که این دو مورد نیز متعلق به دستگاه‌های مختلف است و در حاشیه بزرگراه‌ها ساخته می‌شوند.

مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه سال گذشته در اجرای قانون جوانی جمعیت برای زوج‌های نابارور نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان هزینه شد، گفت: 90 درصد هزینه‌های تشخیص و درمان زوج‌های نابارور پرداخت می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در بررسی صحنه تصادفات و علل آن چنانچه محرز شود خودروساز مقصر بوده است باید خسارت پرداخت کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه 9 دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت شهید مسعود پرکاس و صدور کیفرخواست برای قاتل شهید سعید مریدی خبر داد.