پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کندوان ساعت 17 ازسمت بالای مرزن‌آباد به سمت تهران کرج با اعلام ماموران حاضر در محور، یک‌طرفه می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری های همرفتی در سطح استان از بعدازظهر روز شنبه (30 اردیبهشت ماه) خبر داده و اعلام کرده است که عمده بارش این سامانه در ارتفاعات و نیمه غربی استان و در روز یکشنبه (31 اردیبهشت ماه) خواهد بود.

رئیس مرکز سند تحول قضایی از تعداد 8 لایحه دستگاه قضایی در صف تأیید مجلس خبر داد و گفت: اعتبار اسناد عادی منجر به شکل‌گیری پرونده می‌شود و بی‌اعتبارسازی آن مستلزم تغییر قانون است اما مجلس اولویت‌های دیگری مانند شفافیت آرای نمایندگان را دارد.

رئیس اسبق سازمان محیط زیست تالاب هامون را یک میراث جهانی دانست و گفت: حفاظت از تالاب هامون وظیفه همه دولت‌ها است.

مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی از اجرای قریب‌الوقوع طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان در راستای حمایت از رونق تولید در کشور خبر داد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از ارسال پیامک برای افرادی که گذرنامه با کمتر از 6 ماه اعتبار تا زمان اربعین دارند و ابتکار عمل پلیس برای صدور سریعتر گذرنامه اربعین خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین توضیحاتی در خصوص هدایایی که به برخی از دانش آموزان این استان اهدا شده داد.

با گذشت بیش از سه سال از تعطیلی مدارس به دلیل کرونا، برخی پیمانکار سرویس مدارس بابت هزینه خدمات ارائه نشده در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال تحصیلی 99-98 از مدیر مدرسه شکایت کرده‌اند!

امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه که از 26 اردیبهشت آغاز شده بود، امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس، از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان آنکه 5 منطقه تهران درگیر فرونشست شده‌اند، گفت: در تلاش هستیم تا یک ماه آینده طرح «فرونشست زمین» در تهران را به صحن شورای شهر بیاوریم تا بررسی شود.

سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی خبر داد و برای 28 استان کشور هشدار سطح زرد خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه 1402 با شاخص 91 شرایط زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه 1401 که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز 29 اردیبهشت 1402 به اجرا درآمد.

همزمان با اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1402، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی داوطلبان اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از برگزاری جلسات مختلف با خودروسازان به منظور افزایش امنیت خودروها در برابر سرقت خبر داد.