پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به ارائه تازه ترین آمار و گزارش ها از روند مصرف مواد دخانی در کشور پرداخت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (30اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه برگزاری کنکور سراسری 1403 و سال‌های بعد از آن توضیحی ارائه داد.

صبح امروز «شنبه 30 اردیبهشت 1402» شهروز سخنوری معروف به الکس به‌جرم قاچاق انسان به‌قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.

انبار بزرگی در چهارراه مولوی تهران رو به روی مهدیه تهران دچارآتش سوزی گسترده شد.

در حادثه تروریستی خانه اصفهان، صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی نیروهای بسیجی و پلیس را به رگبار بستند که در نتیجه آن محسن حمیدی، محمدحسین کریمی و سرهنگ اسماعیل چراغی به شهادت رسیدند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه 1402 می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه آیا دبستان‌ها باید تا 10 خرداد دایر باشند، توضیحاتی داد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.

صبح امروز «شهروز سخنوری» معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد.

همشهری آنلاین نوشت: رایحه‌های عطرها که اغلب دارای اسانس گلی و میوه‌ای هستند، استرس شما را کاهش می‌دهند، روحیه‌تان را تقویت می‌کنند و به بهبود در خواب کمک می‌کنند. در این مطلب نگاهی عمیق‌تر به 10 مزیت استفاده روزانه از عطرها می‌اندازیم.

معاون امور زنان رئیس جمهور امروز در نشستی با بانوان نویسنده گفت: کرامت زنان در دنیای غرب پایمال شده است و حقوق انسانی زن را باید در کشورهای شرق با نشان دادن الگوی سوم زن و با عمل به آن نشان دهیم.

روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای، خبر بستن قرارداد با هیئت افغانستانی توسط انسیه خزعلی را تکذیب کرد.

اعتمادآنلاین نوشت: واکنش‌های فضای مجازی بعد از اظهارنظرهای دیروز سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه از یک طرف و اظهارات از طرف طالبان شدت بیشتری گرفته است.