جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از تشکیل یک ستاد در وزارت کشور برای مسئله حجاب که «معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده» در این ستاد، بخش‌های آموزشی و مهارت‌آموزی را برعهده دارد خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره درگذشت " کیومرث پوراحمد" کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در بندر انزلی اطلاعیه‌ای صدر کرد.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ورود "تاکسی‌های سورن" به پایتخت خبر داد.

ایران در روند پیری جمعیت با شتابی روزافزون روبه‌رو است، به‌طوری‌که در سال 2022 نسبت افراد بالای 60 سال در ایران از 10درصد کل جمعیت فراتر رفته است در عین حال نرخ رشد جمعیت در ایران 0.7 است که کمترین نرخ در 25 سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می‌شود.

برخی شهروندان اخیرا از تخلف جدیدی در برخی جایگاه‌های سوخت خبر می‌دهند که عجیب‌تر و پیچیده‌تر از پدیده‌های قبلی است.

سارق مسلح یکی از بانک‌های خیابان توانیر پایتخت که در نوروز اقدام به سرقت کرده بود در مرز ایران و عراق دستگیر شد.

هواشناسی با پیش‌بینی شروع تدریجی افزایش دما در اغلب مناطق کشور اعلام کرد: امروز (چهارشنبه 16 فروردین) آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی است و فقط در برخی از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده بهاری پیش‌بینی می‌شود.

مواد آزمون دروس اختصاصی و ضرایب آن در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

وزارت آموزش و پرورش، تمام منابع آزمون استخدامی جذب آموزگار را به همراه فایل آنها روی سایت خود منتشر کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ثبت 10 میلیون و 140 هزار سفر، در 13 روز ابتدایی فروردین‌ماه 1402 خبر داد.

کشور کویت به دنبال اجرا کردن طرحی است که حجاج چند کشور از جمله ایران می توانند از خاک این کشور به عربستان سفر کنند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با پرداختن به ضرورت حفظ حجاب و شئونات اسلامی در جامعه گفت: ضروری است تا شهرداری تهران در اسرع وقت گزارشی از طرح‌ها و برنامه های شهرداری برای برخورد هوشمندانه و صحیح با این هنجارشکنان اجتماعی در صحن شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

با توجه به اینکه 20 نفر از دانش آموزان دختر 15ساله دچار علائم بودند، تحت مراقبت کارشناسان اورژانس توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در 22 استان هشدار داد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیاتی از پوشش بیمه‌ای رایگان مادران خانه‌دار روستایی با سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: به موجب مصوبه دولت، برخورداری از این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت حق بیمه آنها را تقبل می‌کند.