جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

چند سالی است کاروان زیرسایه خورشید با حضور در تمام استان‌های کشور معنویت خاصی ایجاد کرده، امسال نیز به مانند دیگر استان‌ها، خوزستان به عطر معنویت امام هشتم و قدوم خدام حرمش متبرک شد و یک اعدامی با وساطت خدام امام رضا (ع) از طناب دار رهایی یافت.

امسال 87 هزار و 550 زائر از کشورمان عازم سرزمین وحی می‌شوند اما بیشترین و کمترین زائر حج 1402 متعلق به کدام استان‌هاست؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.

دیوان عالی کشور از تایید حکم اعدام دو نفر از عوامل حمله به حرم شاهچراغ خبر داد.

بنابر اعلام شهردار منطقه 4، قرار است 8 ایستگاه در قالب توسعه بخش شرقی مترو در خط 4، تا سال 1404 به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران گفت: بیش از 16 هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.

وزیر بهداشت از ژنو، موضوع ضرب و شتم نیروهای اورژانس استان تهران را پیگیری کرد.

با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام زمان در سازمان اطلاعات سپاه، دومین لیدر اعتصابات در مناطق نفتی پارس جنوبی دستگیر شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای 3 و 4 فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از مشاهده دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در منطقه میاندشت جاجرم خبر داد.

سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم پرسنل این مرکز خبر داد.

وزیر بهداشت گفت: تحریم‌های ناجوانمردانه، ظالمانه و غیرقانونی نظام استکبار، مردم ایران را از دسترسی به برخی داروها و تجهیزات پزشکی محروم کرده است و سازمان بهداشت جهانی باید در این زمینه اقدامی مؤثر صورت دهد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از تشکیل پرونده قضایی برای هر یک از ساختمان‌های ناایمن در دادستانی تهران خبر داد و گفت: انتشار اسامی این ساختمان‌ها به صورت شفاف و با ذکر موارد ناایمنی از نظر دادستانی منع قانونی ندارد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت با شاخص 99 شرایط زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.