پنج‌شنبه 12 مهر 1403

امام خمینی (ره) پیام‌آور عزت و استقلال بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام خمینی (ره) پیام‌آور عزت و استقلال بود

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: امام خمینی (ره) پیام‌آور عزت، استقلال و مردم سالاری دینی برای ملت ایران بود که رفتار، گفتار و عملکرد ایشان نماد عینی حکومت بر قلب‌ها است.

کرم محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، افزود: رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) قلب امت اسلام و آزادگان جهان را داغدار کرد.

وی اظهار داشت: حضور بیش از 10 میلیون زن و مرد در آیین تشییع پیکر مطهر امام راحل این واقعیت را به جهانیان نشان داد که ایشان بر قلب های امت حکومت می کرد.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، ارج نهادن به تمام خوبی ها است.

محمدی ادامه داد: امام راحل عبد صالح خدا و تجلی ساده زیستی، مردم باوری، خدامحوری و استکبارستیزی بود.

وی گفت: امام راحل بزرگ مردی بود که حکومت را حق مردم و میزان را رای آن ها اعلام کرد و به این منشور اعتقاد راسخ داشت و به آن عمل کرد.

او ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نظام را مرهون اقشار آسیب پذیر و مستضعفان می دانست و از اینکه خود را خادم آن ها بنامد، نه تنها ابایی نداشت بلکه به آن افتخار می کرد. وی اظهارداشت: اگر چه چهاردهم خرداد ماه، روز عروج امام است و امتی در فراقش عزادار شد اما انتخاب جانشین امام (ره) در کمتر از 24 ساعت، مرهمی بر دل های غمدیده و داغدار بود. وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و راه او، راه ما و هدف او هدف ما است.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از 45 هزار تن جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*