شنبه 6 مرداد 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام علوی گفت: افرادی مانند ابن مسیب و ابوسعید خدری و غیره مخالف رفتن امام حسین (ع) به کوفه بودند. اینها نفهمیدند امام همراه می‌خواهد، نه موعظه‌گر. این ناشی از عدم درک مقام امامت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگکننده سپاه، شهید رئیسی و شهید انصاری و همه شهدای خدمت را الگوی حکمرانی اسلامی دانست و عنوان کرد: حکمرانی اسلامی در نظام ما مبتنی بر مکتب امام علی (ع) است که همواره بر مردم داری تاکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور منتخب در پاسخ به تماس‌های تلفنی و یا پیام‌های مکتوب سران و مقامات بیش از 40 کشور جهان، تاکید کرد: رهیافت اصلی سیاست خارجی دولت جدید گشایش افق‌های جدید و گسترش همه جانبه روابط دوستانه با سایر دولت‌ها بر اساس گفت‌وگو، همکاری، برابری و احترام متقابل خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه مردم ما در دو مرحله انتخابات انجام دادند انصافاً کاری بزرگ و شگفتی‌آفرین برای دنیا بود؛ مردم در دو مرحله صندوق‌های رای را از 55 میلیون رای انباشته کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگکننده سپاه، شهید رئیسی و شهید انصاری و همه شهدای خدمت را الگوی حکمرانی اسلامی دانست و عنوان کرد: حکمرانی اسلامی در نظام ما مبتنی بر مکتب امام علی (ع) است که همواره بر مردم داری تاکید دارد.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: از رئیس جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از 45 سال باب نشود چرا که به لطف خدا در این 45 سال به اندازه کافی متخصص متعهد داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه مردم ما در دو مرحله انتخابات انجام دادند انصافاً کاری بزرگ و شگفتی‌آفرین برای دنیا بود؛ مردم در دو مرحله صندوق‌های رای را از 55 میلیون رای انباشته کردند؛ این مردم آفرین دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خاتمی، جمعه این هفته تهران با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: می‌خواهم هدیه‌ای از امام علی (ع) برای ایشان بخوانم چرا که ایشان در مناظرات از نهج البلاغه می‌گفت؛ امام علی (ع) می‌فرمایند که اگر کسی بخواهد درست ریاست کند باید سعه صدر داشته باشد چراکه این کشور گرایشات و ذوق‌های مختلف که برای کشور نیز مفید است، دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سید احمد خاتمی در ادامه با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: می‌خواهم هدیه‌ای از امام علی (ع) برای ایشان بخوانم چرا که ایشان در مناظرات از نهج البلاغه می‌گفت؛ امام علی (ع) می‌فرمایند که اگر کسی بخواهد درست ریاست کند باید سعه صدر داشته باشد چراکه این کشور گرایشات و ذوق‌های مختلف که برای کشور نیز مفید است، دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه تهران گفت: از رئیس جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از 45 سال باب نشود چرا که به لطف خدا در این 45 سال به اندازه کافی متخصص متعهد داریم؛ معیارهای 18 گانه عالی هستند، اما، دوگانه «تعهد و تخصص» مطلقاً به مصلحت کشور نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه، شهید رئیسی و شهید انصاری و همه شهدای خدمت را الگوی حکمرانی اسلامی دانست و عنوان کرد: حکمرانی اسلامی در نظام ما مبتنی بر مکتب امام علی (ع) است که همواره بر مردم داری تاکید دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران، با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا و عاشورا در حقیقت رزمایش پیروان اهل بیت (ع) در کل دنیاست و نه تنها در ایران بلکه هرجا که یک پیرو اهل بیت (ع) هست روز تاسوعا و عاشورا روز رزمایش اوست. وی افزود: برخلاف حرف‌هایی که بعضی‌ها می‌زنند و می‌گویند معنویت کمرنگ شده است، معنویت کمرنگ...

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه مردم ما در دو مرحله انتخابات انجام دادند انصافاً کاری بزرگ و شگفتی‌آفرین برای دنیا بود؛ مردم در دو مرحله صندوق‌های رای را از 55 میلیون رای انباشته کردند؛ این مردم آفرین دارند.

خبرگزاری تسنیم

نجم‌الدین شریعتی که به عنوان مجری در «حسینیه معلی» حضور دارد؛ اجرای برنامه مذهبی و دینی را برچسب نمی‌داند وهمچنین استعدادهایی که به واسطه این برنامه محرمی دیده می‌شوند و خلاقیت‌هایی که برای ساخت برنامه‌های مذهبی امروز ضرورت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز جمعه همزمان با ششمین روز از ماه محرم با حضور گسترده قشموندان، مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی امام علی (ع) شهر قشم برگزار شد.