چهارشنبه 11 مهر 1403

امتحان دانش آموزان پایه نهم در هرمزگان غیرحضوری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امتحان دانش آموزان پایه نهم در هرمزگان غیرحضوری شد

بندرعباس - ایرنا - سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: با پیگیری، از روز یکشنبه 18 خردادماه امتحان دانش آموزان پایه نهم متوسطه در استان غیرحضوری برگزار می شود.

فاطمه رکن الدینی شامگاه جمعه با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با رایزنی‌های استاندار هرمزگان با وزیر آموزش وپرورش و در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها با توجه به شیوع گسترده و ناگهانی بیماری کووید 19 در استان اتخاذ شده است.

وی همچنین در خصوص امتحان دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه نیز اظهارداشت: امتحانات این پایه به صورت نهایی و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و امکان برگزاری غیر حضوری آن وجود ندارد. رکن الدینی ادامه داد: بر این اساس امتحان پایه دوازدهم در هرمزگان به صورت حضوری و با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان برگزار خواهد شد. امتحانات 25 هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه اول هرمزگان از ششم خرداد به صورت حضوری درحال برگزاری بود که با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در استان از 18 تا 27 خرداد به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. همچنین درس‌های نهایی14 هزار و 500 دانش آموز پایه دوازدهم هرمزگان نیز از 27 خردادماه جاری با توجه به سراسری بودن آن به صورت حضوری برگزارمی‌شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*