چهارشنبه 18 مهر 1403

امکان ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان جامانده و جدیدالورود فراهم شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امکان ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان جامانده و جدیدالورود فراهم شد

علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان جدید الورود و جامانده از طرح قبلی بیمه تکمیلی می‌توانند در بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان در کشور از 20 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است که تا کنون 13 هزار و 562 نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 6 هزار و 76 نفر راننده و 5 هزار و 559 نفر همسران رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با توجه به اضافه شدن فرزندان به بیمه تکمیلی رانندگان، یک هزار و 927 نفر فرزندان رانندگان نیز در این دوره ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند. این مسئول خاطرنشان کرد: رانندگان جدید الورود و جاماندگان طرح قبلی بیمه تکمیلی در این دوره می‌توانند از 20 تا 30 اردیبهست ماه برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی اقدام کنند. معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به فعالیت ناوگان باری استان زنجان در زمان شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یک تا 16 فروردین ماه سال جاری 123 هزار و 595 تن از سوی این ناوگان جابه جا شده است. مدقالچی ادامه داد: میزان تناژ حمل و نقل شده توسط ناوگان باری نسبت به مدت مشابه که 67 هزار و 817 تن بود، 82 درصد افزایش داشت. وی از افزایش تعداد سفرهای ناوگان حمل‌و‌نقل باری استان زنجان در بازه زمانی یکم تا 16 فروردین خبرداد و گفت: در مجموع 7 هزار و 958 سفر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 4 هزار و 124 بود، 93 درصد افزایش یافته است. این مسئول گفت: در حال حاضر 4 هزار و 787 ناوگان حمل‌و‌نقل با 7 هزار و 537 راننده در استان زنجان فعالیت می‌کنند. انتهای پیام /