شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

تندر 90 امروز سه‌شنبه 19 مهر در بازار آزاد خودرو معادل 505 میلیون تومان فروخته می‌شود. این رقم افت پنج میلیونی قیمت تندر 90 را در بازار نشان می‌دهد

وب‌گاه مشرق نیوز

وکیل خانواده مهسا امینی: پدر مهسا امینی به کمیسیون پزشکی گفته است که آخرین نسخه دارویی متوفی را در 20 شهرویور برای او تمدید کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جهانشیری گفت: عصبانیت امروز دشمن وجود پیشرفت‌های ایران در تمامی عرصه‌های تاثیر گذار در دنیا است، آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت کرده، بودن همین ایران قوی است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، بزرگترین دستاورد مسابقات استعدادهای برتر را ترویج پویایی و نشاط میان نوجوانان و جوانان عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

مولوی خلیل رسولی‌زاده گفت: دسیسه دشمن برای بر هم زدن امنیت ایران اسلامی، رویا و توهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه گفت: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 6 پروژه احداث مجتمع‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان اردبیل در دست اجرا است که تعدادی از این پروژه‌ها در ایام دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

خبرگزاری دانا

موضوع مهاجرت جامعه پزشکی به دلایل مختلف، مهم‌ترین چالش نظام سلامت در مواجهه با تأمین نیروی انسانی متخصص است که متأسفانه در این سال‌ها تا حدود زیادی شدت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,883(بیست و هشت هزار و هشتصد و هشتاد و سه تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان در کشور است که مرکز سلامت و توانمندسازی دختران نوجوان در آن راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گزارش محرمانه دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل که به مشاهده رویترز رسیده است، در ادعایی مطح می‌کند ایران به سرعت در حال گسترش توانایی خود برای غنی‌سازی اورانیوم با سانتریفیوژ‌های پیشرفته در نیروگاه نطنز است و اکنون قصد دارد فراتر از برنامه‌ریزی قبلی پیش برود. رویترز با اشاره به توقف مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و ایالات متحده در مورد احیای توافق هسته‌ای...

وب‌گاه مشرق نیوز

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال رئال‌مادرید ادعا کرد که ادبیات لیونل مسی در برابر برخی از بازیکنان رقیب بسیار گستاخانه و غیرقابل تکرار است.