یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران با اشاره به حمله ناجوانمردانه آشوب‌گران به نیروهای خدمات شهری گفت: لیست اموال عمومی خسارت دیده در حوادث اخیر در حال ارسال به قوه قضاییه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروژه کشتی سازی رسانه‌های ضد انقلاب همواره در کنار اغتشاشات خیابانی محرکی برای برانگیخته کردن احساسات جوانان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اواخر امسال به گفته وی تبلت آی پد به طور کامل روی یو اس بی تایپ سی سوئیچ کرده و آیفون 15 به بعد هم همین گونه خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز از هم گسیختگی مسلمانان در اثر فراموشی دستورات موکد رسول اکرم (ص) صورت گرفته است، چنانکه پیوستگی برخی از دولت های اسلامی با دشمنان باعث ضربات بدون جبران به پیکره امت اسلامی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکناس یا ایران چک پاره یا سوخته و مخدوش یکی از معضلاتی است که هر از گاهی با آن روبه‌رو می شویم؛ آیا تعویض این اسکناس ها برای مردم هم هزینه بر است یا صرفاً مراجعه به بانک‌ها کافی است؟

وب‌گاه عصر ایران

دولت کارگروهی به منظور حمایت از کسب و کارهای دیجیتال داشته و کارویژه آن هم این است که اقدامات خلاف قانون و آشوب آفرینی های برخی پلتفرم ها باعث نشود که به کسب و کارها ضرر وارد شود.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم و هر کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئله موقوفی بودن مبنایی‌ترین مشکل حَصه است، گفت: اراده استان بر این است که مسائل وقفی این محله حل و فصل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلتر واتساپ زندگی روزمره را مختل کرده‌. بسیاری گروه خانوادگی دارند و از هم خبر می‌گرفتند.

خبرگزاری مهر

غرب در شرایطی که در برابر دستِ برتر ایران در مذاکرات رفع تحریم‌های وین بهانه‌ای ندارند به دنبال تحریک افکار عمومی و دعوت به آشوب در کشورمان برای ایجاد یک اهرم فشار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است.

خبرگزاری دانا

نیروی انتظامی حافظ امنیت حریم جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه گسترش

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فن آوری های نوین بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد نجات (HSE Expo) آغاز به کار کرد.