یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین جلسه دادگاه «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دستیار معاون خبر خبرگزاری ایسنا گفت: صداوسیما با تفسیری که از «صوت و تصویر فراگیر» دارد اجازه نفس کشیدن به سایر رسانه‌ها برای پخش زنده نمی‌دهد. هیچ تفکری حاضر به تقسیم این انحصاری قدرت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با گسترش روز افزون حوزه‌های فناوری، پیشرفت‌های علم و فناوری، ظهور تکنولوژی‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی، شغل‌های جدیدی در حوزه‌ی فناوری به وجود آمده‌اند.

وب‌گاه الف

دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی 973 دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن 3 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین جلسه دادگاه «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور و 21 نفر دیگر از متهمان پرونده برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که امروز سعید محمد از دبیری مناطق آزاد خداحافظی کرد، در دستوری دقیقه نودی خواستار فروش ساختمان مجلل سازمان منطقه آزاد اروند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه گفت: نباید این تصور را داشت که جوانان و نوجوانان ما بواسطه شیطنت‌های دشمن، نفوذ فضای مجازی و برخی کم کاری‌های ما مسئولین، از دست رفته‌اند بلکه نسل جوان ما امروز بهتر و مجهزتر از نسل اول انقلاب در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌ها قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز «سه شنبه نوزدهم مهرماه» نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور و 21 نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس کیفرخواست دادستان، میلاد حاتمی به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی 973 دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن 3 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری دانا

جشنواره «ایران عزیز»؛ جشنواره وحدت اقوام ایرانی را با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نبود علم، اصل مأموریت را دچار نقص می‌کند خاطر نشان کرد: کسی فکر نکند که یک عده، بدون حساب و کتاب، بدون برنامه و طراحی، بدون تعیین تکلیف و وظیفه دقیق راه می‌افتند و می‌روند در جنگ پیروز می‌شوند خیر؛ همه چیز حساب و کتاب داشته و برای موفقیت، هر سه عامل لازم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار نقدی گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد که در سال 2019 بیش از چهار هزار و 200 نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: جوانان و نوجوانان موسوم به دهه هشتادی، امروز بعضاً بیشتر از جوانان و نوجوانان نسل اول انقلاب، معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی، که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: زیربنای اصلی امنیت وحدت است لذا قدرت، عزت و افتخار در گرو وحدت است و این جزو توصیه‌های قرآن کریم محسوب می‌شود. معاون هماهنگ کننده سپاه با توصیف برخی جنایات رهبران کشور‌های غربی، گفت: در یک کشور 13 زن خانم به...