یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

3 بازیکن استقلال در صورت دریافت کارت زرد در هفته نهم دیدار برابر آلومینیوم را از دست می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

همسرم به طور پنهانی ازدواج کرده است و قصد دارد مرا از خانه خودم بیرون کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: از زمانی که سازمان استاندارد ساخت خودرو‌های تیبا، سمند و پژو 405 را متوقف اعلام کرد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها نیز متوقف شد. فقط حدود 6 هزار خودرو شماره‌گذاری نشده و هر زمانی که اطلاعات به ما ارسال شود و مشخص شود این خودرو‌ها به نام چه کسی شماره گذاری باید شود، این تعداد خودروی باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه پلتفرم فناوری متا را به فهرست سازمان های تروریستی و افراطی اضافه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حکم محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد. در این حکم آمده است: «جناب آقای امیرحسین شفیعی نظر به تخصص و تجربه جنابعالی بدینوسیله به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران...

خبرگزاری دانا

رئیس دستگاه قضا گفت: برای جلب مشارکت علما و بزرگان اهل سنت «همفکری و مشارکت فعال در برقراری هرچه بیشتر امنیت در کشور» ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقاداتی که از کُند بودن مدافعان میانی پرسپولیس می شود اما شنیدیم باز هم زوج مورد علاقه یحیی گل محمدی برای بازی با مس رفسنجان، گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی هستند.

خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی 973 دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن 3 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش کره جنوبی اعلام کرد که قادر به شناسایی و منهدم کردن موشک‌های کره شمالی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیگر 10 ساله فیلم «نمایش آخرین فیلم»، نماینده سینمای هند در اسکار 2023 پیش از اکران عمومی فیلم درگذشت.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: جوانان و نوجوانان موسوم به دهه هشتادی، امروز بعضاً بیشتر از جوانان و نوجوانان نسل اول انقلاب، معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری با انتشار توئیتی نوشت: ریشه اعتراضات اخیر بیشتر اقتصادی است

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی به مهر سینمای ایران ارسال کرد. همچنین این رویداد فردا در چهار استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.