یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در تهران، البرز و برخی از نقاط کشور بارش باران، برف و وزش باد و در بعضی نقاط رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران باید مستقل از اینکه چه کشوری با چه کشورهایی مناسبات و روابطی دارد بر اساس منافع ملی خود با چین رابطه داشته باشد؛ اما نه اینکه تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد چین قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چینی‌ها سالانه پوست میلیون‌ها الاغ را از قاره آفریقا وارد می‌کنند تا از آنها داروهای سنتی تهیه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار ویژه دهلران گفت: شامگاه سه شنبه تعدادی افرادی ناشناس به سمت مردم و ماموران در شهر دهلران تیراندازی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی سرنگون کردن یک پهپاد ساخت ایران برفراز پایگاه «کنیکو» در شمال شرق سوریه شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - معاون عملیات سپاه پاسداران با بیان اینکه یوم الله 22 بهمن امسال نشانه اراده ملتی است که تمام قد دربرابر دسیسه های استکبار ایستاد گفت: حضور باشکوه و بابصیرت مردم انقلابی، موقعیت و راهبردی جدید برای نظام اسلامی ایجاد کرد که دشمنان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت بزرگ ایران ندارند.

خبرگزاری مهر

قطار در اسپلندورا، در شمال شرقی هیوستون در تگزاس، تنها چند روز پس از خروج یک قطار باری از ریل در اوهایو از ریل خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میدان آزادی با مساحتی در حدود پنجاه هزار متر مربع بعد از میدان نقش جهان اصفهان دومین میدان بزرگ کشور به حساب می آید. در وسط این میدان برجی قرار دارد که به یکی از مهم ترین بناهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا در نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار اوکراینی درباره ارائه جنگنده های جدید به کی یف گفت که در مورد ارائه جنگنده به اوکراین، اطلاعیه جدیدی ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لوید آستین رئیس پنتاگون به همراه ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا در استانه سالگرد جنگ اوکراین برای شرکت در نهمین نشست گروه ارتباطی دفاعی اوکراین و دیدار با وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو به بلژیک سفر کرده است و سپس در نشست وزرای دفاع ناتو شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرماندار ویژه دهلران گفت: شامگاه سه شنبه تعدادی افرادی ناشناس به سمت مردم و ماموران در شهر دهلران تیراندازی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع رومانی اعلام کرد، ارتش این کشور روز سه شنبه چند جنگنده را به ماموریت تحقیق درباره نفوذ یک بالُن به حریم هوایی رومانی فرستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرویس اطلاعات ملی عراق امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نیروهای سرویس اطلاعات ملی عراق در یک عملیات اطلاعاتی بی سابقه در خارج از مرزهای این کشور موفق شدند یک عملیات تروریستی را خنثی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رومانی اعلام کرد، امروز سه‌شنبه جنگنده‌های ارتش خود را برای تحقیق درباره نفوذ یک بالن احتمالی به حریم هوایی این کشور اعزام کرده است.