شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی مشخص شد آنان ترورهای دیگری را نیز در دستور کار داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رفیعی آتانی با تأکید بر اینکه همه مسئولان ما باید حرف زدن و صحبت کردن با مردم را یاد بگیرند، گفت: باید زبان ارتباط برقرار کردن با جامعه را یاد بگیریم و با آحاد مردم با ادبیات خودشان حرف بزنیم؛ بنابراین باید پیچیده صحبت کردن و از دید بالا حرف زدن به شدت پرهیز کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری 55 نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقاء امنیت از ابتدای سال 1401 تا کنون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه سوریه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که دولت هلند در حمایت از گروه‌های تروریستی در این کشور دست دارد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این نهاد سوری گزارش داد، گزارش نهاد موسوم به کمیته مستقل حقیقت‌یاب درباره برنامه کمک‌های غیر کشنده در سوریه نشان داد که دولت هلند در حمایت از تروریست‌ها دخیل است و این گزارش، یکی از رسوایی‌های حقوقی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایران توانمندی این را دارد که دموکراسی موجود غربی را تضعیف و حکمرانی جدیدی ارائه دهد از این رو آمریکا به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در داخل ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رحیمی جهان آبادی گفت: غرب ما را به سمت شرق چین و روسیه هل داد، اما بخشی از تقصیر هم به گردن خود ماست؛ چرا که منافع خودمان را درست تعریف نمی‌کنیم، دوست و دشمن خود را دائمی فرض می‌کنیم و منافع خود را در دستگاه دیپلماسی و بخش‌های دیگر نمی‌شناسیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر افشین خواجه‌فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در یازدهمین همایش بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش و با حضور مسئولان صنایع هوایی و حمل و نقل کشور و شرکت‌های خارجی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اصل راهبرد تکیه بر ظرفیت‌های درونی، چشم‌انداز...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی بابل از وقوع قتل نوجوان 14 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد و علت قتل را مشاجره لفظی دو همکلاسی اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی مشخص شد آنان ترورهای دیگری را نیز در دستور کار داشتند که جزییات آنها در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مریم طالبی گفت: بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان مهمترین مسابقات تیراندازی محسوب می‌شوند که بر روی این 2 رویداد تمرکز می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "70 تا 150" نفره خبر داد. بر اساس این گزارش «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در آئین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران که صبح امروز در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار شد، هدف...

وب‌گاه مشرق نیوز

متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در استان سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیأت اعزامی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان به ریاست حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه مأموریت یافت تا با حضور در استان و شنیدن سخنان و درد دل مردم، پیگیری تدابیر ایشان در چهار محور «آزادی دستگیرشدگانی که جرم سنگین و مؤثری مرتکب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان 14 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.

خبرگزاری مهر

متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.