چهارشنبه 2 خرداد 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم صنعت ایران، «ناحیه نوآوری علم و صنعت»، با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور، سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم، خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف، ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت طی نامه خطاب به سازمان حفاظت از محیط زیست نوشت: اگر قانون هوای پاک در عمل اجرایی نیست و یا دارای خلأ است، بازنگری و اصلاح آن برای قابل اجرایی بودن و نزدیک شدن به واقعیات ضروریست و اگر مسئله اجرایی نبودن نیست، با توجه به اهمیت معضل آلودگی هوا برخورد قانونی با ترک فعل‌ها موضعیت می‌یابد. سلام علیکم همان‌طور که میدانید معضل آلودگی...

خبرگزاری دانا

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با محکوم کردن حذف مقام ایران از کنوانسیون مقام زن سازمان ملل گفت: این بدعت حقوقی در ادامه فشارهای سیاسی به مردم و به ویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 36 هزار و 602 (سی و شش هزار وششصد و دو تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.

وب‌گاه فرارو

سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مردم برای دریافت گواهینامه رانندگی بیش از 3 میلیون به آموزشگاه‌های رانندگی پرداخت می‌کنند البته رد شدن و کلاش‌های مختلف هم هزینه‌های خودش را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان در این عملیات سه نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

سرپرست نهاد کتابخانه‌های استان قم در آئین رونمایی از کتاب «شهاب دین» گفت: «شهاب دین» فصل جدیدی از زندگی عالمانه و عاشقانه فقیهی است که در حوزه فرهنگ فعالیت های بزرگی انجام داد.

خبرگزاری مهر

موضوع شبانه به فرماندهان جنگ در قرارگاه کربلا اطلاع داده شد و نتیجه این شد که دستور عقب‌نشینی دادند. چون نیروهای زرهی عراق آماده بودند تا از شکاف بین نیروهای ایرانی پاتک بزنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش ملی تبیین سیاست‌های رسانه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر از ساعت 10:30 امروز سه‌شنبه 29 آذر با سخنرانی فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار حمیدرضا مقدم فر، رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع باغ زیبا برگزار...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر آمار پزشکی قانونی، در 7 ماه اول سال 1401، 11 هزار و 734 نفر در تصادفات درون و برون‌شهری فوت کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از هنرمندان اصیل کشور می‌خواهم مسائل را با مردم با شفافیت در میان بگذارند. گروه‌های فشاری که توسط شبکه‌های اجتماعی درست شده‌اند، اجازه فعالیت عادی‌شان را نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر

اهواز - ویژه برنامه های کاروان «روایت حبیب» در روستای آلبوناظر در شادگان اجرا شد.