شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر رسانه ای تیم فوتسال لیگ‌برتری آنا صنعت قم گفت: سعید قاسمی سرمربی این تیم امروز از سمت خود استعفا داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، افشین نادری شریف، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه ایران ساخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه فناوری‌های مورد نیاز وزارت دفاع در سه مقطع زمانی فناوری‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ارائه شده است و این وزارتخانه تمام حوزه‌های فناوری را در سطح کشور پوشش می‌دهد. وی افزود:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسامی خبرنگاران اعزامی ایران به جام جهانی قطر منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد بیان کرد که من از عموم هنرمندان به ویژه از اهالی موسیقی خواهش می‌کنم فعالیت های خود را آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت ارشاد لیستی از اسامی خبرنگاران اعزامی ایران به جام جهانی قطر را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب، بهترین فرصت برای دیدن ایران واقعی و بهترین فضا و مکان برای گفتگو‌های فرهنگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرری از با اجرای طرح رعد پلیس در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات 14 باند خشن و حرفه ای منهدم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شامگاه امروز یکشنبه ایگور کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه که به دعوت دادستان کل ایران به کشور ایران سفر کرده است با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد زارع فومنی، فعال سیاسی، با حکم قطعی به اجرای پنج سال حبس و تبعید به زندان کرمان محکوم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیاده نظامی که با تشویق براندازان خارج نشین به خیابان می‌آیند و اغتشاش می‌کنند، جان خود را معامله می‌کنند تا فاکتور لیدرهای مجازی براندازان و امثال علی کریمی و مصی علینژاد به موقع نقد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد که برای بازدید از جشنواره سینما حقیقت به پردیس ملت آمده بود، درباره موسیقی و سینمای مستند اظهارنظر کرد و تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای آغاز فعالیت های هنری نیست.

وب‌گاه فرارو

تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و سایر رسانه ها نیز در این رویداد حضور داشتند و از آنجا که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارتخانه های ورزش و ارشاد اعزام نشده اند در فهرست فوق قید نشده اند.