شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل ساختار‌ها و تفاوت‌های فیزیولوژیکی که بین خانم‌ها و آقایان است که در واقع در خیلی از رفتار‌های ان‌ها منعکس می‌شود و در واقع یک نمونه آن در سبک رانندگی است که تاثیر گذار بر رانندگی آن‌ها بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر شرکت‌هایی که طبق جدول زمان‌بندی‌ای که خودشان اعلام کردند سود را تا پایان آذرماه پرداخت نکنند، حتی سلب صلاحیت مدیران یکی از مواردی است که کمیته تخلفات می‌تواند به آن رأی بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا البرز با اشاره به جولان کلاهبرداران در فضای مجازی گفت: مردم در خریدهای اینترنتی شب یلدا به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه افزایش سهم شرکت‌های دانش بنیان در کشور می‌تواند اقتصاد مقاومتی را ارتقا دهد، گفت: نفوذ شرکت‌های دانش بنیان در شرکت‌های بزرگ باید ارتقا پیدا کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

اگر لاستیک نو باشد خط‌های رنگی را نمی‌بینید اما به مرور زمان و به میزان فرسایش لاستیک، این خطوط بین لاستیک‌ها پدیدار می‌شود و به راننده این هشدار را می‌دهد که زمان تعویض لاستیک خودروی شما فرا رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اورژانس تهران درباره مسمومیت 95 نفر با گاز طی هفته گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دنیس مونکادا»، وزیر امور خارجه نیکاراگوئه، برای دیدار با مقام‌های جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه محاسبه عیدی دستمزد روزانه مصوب امسال ضرب در 60 روز است که دستمزد روزانه 139 هزار و 325 تومان است از این رو حداقل عیدی که باید پرداخت شود هشت میلیون و 359 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، گفت: اگر شرکت‌هایی که طبق جدول زمانبندی که خودشان اعلام کردند سود را تا پایان آذرماه پرداخت نکنند، حتی سلب صلاحیت مدیران یکی از مواردی است که کمیته تخلفات می‌تواند به آن رای بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سریال ایرانی یوسف پیامبر (ع) با بازی کتایون ریاحی یکی از پرطرفدارترین سریال های ایرانی در ترکیه است! سریال «مختارنامه» که پیش از این پخش شده و سریال‌های دیگر هم بسیار در ترکیه روی آنتن رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل 2 پله و برای اینترنت ثابت 3 پله سقوط کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشنامه «باور خیال» نوشته ندا ثابتی با کارگردانی محمدتقی رودگر از شهرستان ورامین استان تهران در دوازدهمین دوره سراسری و نخستین دوره بین‌المللی رویداد تئاتر صاحبدلان خوانش شد. رودگر درباره این اجرای نمایشنامه‌خوانی گفت: نمایشنامه «باور خیال» توسط گروه نمایش «عاشورائیان» با همکاری کانون بسیج هنرمندان، انجمن نمایش ورامین و اداره کل فرهنگ و ارشاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هادی چوپان» گرگ ایرانی با تاریخ‌سازی در آمریکا، قهرمان مسترالمپیا شد. چهره شاخص پرورش اندام ایران با درخشش در رقابت‌های حرفه ای مسترالمپیا، برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ را از آن خود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواننده «ماکان بند» امیر مقاره صبح امروز از سوی دادسرای اوین احضار و با تحویل لوازم شخصی به اطرافیانش، بازداشت شد.