شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور، ورود سامانه بارشی به غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، گفت: اگر شرکت‌هایی که طبق جدول زمانبندی که خودشان اعلام کردند سود را تا پایان آذرماه پرداخت نکنند، حتی سلب صلاحیت مدیران یکی از مواردی است که کمیته تخلفات می‌تواند به آن رای بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع در شبکه های اجتماعی شنبه شب با پخش ویدیوهایی از انفجار مهیب در اربیل، اقلیم کردستان عراق خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

روش‌های قهرآمیز و کریه و بعضا ظلم‌آلود باعث می‌شود بی‌حجابی بار ارزشی پیدا کند و آنچه بار ارزشی داشته باشد، در نگاه مردم مقبولیت و مشروعیت و معروفیت خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

براساس بیانیه گارد سواحل ژاپن، اطلاعات رسمی دقیق‌تر درباره محل اصابت و سقوط موشک در حال حاضر ارائه نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی زارع‌پور درباره سرنوشت رفع فیلترینگ اینستاگرام و یا عدم بازگشت آن به حالت عادی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طبق توافقات صورت گرفته با ارتش خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بستن تنگه هرمز، با توجه به ائتلاف بین‌المللی و اتفاق‌نظر همه قدرت‌ها علیه آن امکان‌پذیر نیست. اگر هم بشود، بیش از یک هفته دوام نخواهد آورد. بعید است که این را ندانند. پس وقت خود را و فرصت کشور را با این ادعاهای بی‌پایه تلف نکنیم. تفاوت «شجاعت» و «بی‌مسئولیتی» در برابر سرنوشت ایران در همین نکته نهفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) به زودی در اختیار مجریان پروژه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت، عدالت و اقتصاد سه ضلع اصلی نظام است که دشمن آن را نشانه گرفت اما با همت مردم، رهبر معظم انقلاب و مسئولان، از فتنه اخیر سربلندی بیرون آمدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دانشجویی دانشگاه علامه درباره 20 دانشجو که با برگزاری تجمعاتی در 16 آذر ممنوع الورود شدند، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضع خود درباره‌ی مبحث‌ِ حجاب را چنین تعریف کرد: «جامعه ایرانی، یک جامعه عمیقا عفیف است و من می‌توانم این را با عدد نشان دهم؛ اما دچار یک فراز و نشیب‌هایی در نحوه‌ی رعایت حجاب هستیم و اختلاف نظرهایی در شیوه‌های اجرای آن وجود دارد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش می‌گوید: نگاه پیشگیرانه در حوزه نظارت نداریم؛ این باید از طریق توسعه فناورانه و سامانه‌ای رخ دهد که در ماه‌های آینده نظارت‌های فناورانه در آموزش و پرورش به زودی رونمایی خواهد شد تا این موضوع نیز تقویت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بررسی اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای پایتخت در روزهای گذشته، از افزایش ساعتی غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد در برخی ایستگاه‌ها خبر داد.