شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه‌سازی برای حضور ناشران خارجی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران را از هفته گذشته آغاز کرده است، اما چگونه می‌توان شاهد پررونقی این بخش بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: آنها بقول مردم کبوتران حرم هستند از اینجا کیش کنی کمی آن طرف‌تر می‌نشینند و همیشه جایی برای نشستن دارند. از خصوصیات این حلقه بسته طبیعی است که صاحبان اصلی قدرت یعنی مردم همواره به چشم رعایای مدیر دیده می‌شوند؛ چون هیچ قدرت مردمی توانایی کندن آنان را صندلی‌های تیره شان ندارد.

وب‌گاه گسترش

عاملان طراحی سایت‌های شرط‌بندی جام جهانی در اینستاگرام دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی طولانی بود که خبری از لوایح FATF نبود، تا اینکه به یک باره این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد مبنی بر اینکه مجمع در حال بررسی لوایح پالرمو و CFT است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روان‌پزشک گفت: عاطفه گسیختگی یا همان اسکیزوافکتیو یک اختلال روانی که متأسفانه به دلیل تشخیص سخت و اشتباه بیماری، در حال افزایش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توافق دیگری که میان مقامات وزارت صمت و بورس کالا صورت گرفت، تعیین پیش‌دریافت خرید خودرو است. در این بند نیز تاکید شده تعیین پیش‌دریافت خرید خودرو باید به گونه‌ای متناسب با شرایط بازار باشد تا تقاضای خودرو متعادل‌تر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رزمندگان مقاومت فلسطین شنبه شب دو مرتبه به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری تیراندازی کردند. بر اساس این گزارش، مبارزان فلسطینی یک مرتبه ایست‌بازرسی «جلمه» در شمال جنین و یک مرتبه هم یک ایست‌بازرسی در نزدیکی جنین را هدف تیراندازی قرار دادند. پیش از این تیراندازی‌ها، نظامیان رژیم اشغالگر شامگاه شنبه به شمال رام الله یورش برده و با فلسطینیان درگیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در خصوص کلاهبرداری تخفیفات دروغین ویژه شب یلدا در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مسابقه «سرباز حاج قاسم» دوازده شرکت کننده از شهر کرمان (پایتخت مقاومت جهان اسلام) گردهم جمع شده‌اند تا هم قدم با سربازان دلیر اسلام رسم پایداری، مقاومت و ایثار را بیاموزند و یاد بگیرند نخستین درس مکتب حاج قاسم، انجام کار گروهی و دوری از تکبر و همچنین تفکر فردی است. مسابقه «سرباز حاج قاسم» با تکیه بر اسم بزرگ سپهبد شهید و توجه به ویژگی‌ها و خصلت‌های...

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس پلیس آگاهی گیلان شناسایی و دستگیری 57 محکوم متواری در عملیات‌های جداگانه طی یک روز خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌ها و بسترهای مورد نیاز سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف این شرکت است که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تحقق آن استفاده خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «جنگ خلیج‌فارس» با ویرایش الکساندر کرودن با ترجمه فاطمه شاداب توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز چهارشنبه (30 آذر) در مناطق ذکر شده و برخی نقاط خراسان شمالی، بارش با شدت کمتر تداوم دارد. سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چهارشنبه در شمال شرق کاهش دما رخ خواهد داد.