شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه مدت‌هاست ساعت اوج ترافیک در شهر از حدود 5 ساعت به 10ساعت در شبانه روز افزایش یافته، گفت: این روند افزایشی ترافیک که در گذشته مربوط به زمان‌های آغازین شب بود و اکنون تا نیمه‌های شب ادامه دارد نوعی بحران محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات حق جذب و به‌کارگیری 25 درصد ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان درباره آخرین وضعیت تکنسین مصدوم حادثه ترافیکی محور انارک که به دنبال برخورد آمبولانس حامل مصدومان تصادفات و تریلر اتفاق افتاد، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره اینکه آیا در این کمیسیون درباره افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی بحثی مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران گفت: هنوز بین فراوانی رانندگان خانم و آقا یک اختلاف چشمگیری را شاهد هستیم.

خبرگزاری تسنیم

آقای ثنایی ناظم مدرسه، باید برای تأیید مأموریتش به بیمارستانی که جنازه من آنجا بودم می‌آمد. در بیمارستان به او گفتند پیکر چند شهید را با خودت به قروه ببر. وارد سردخانه که شد روی کاور اسم "بهنام نظری" را دید و گفت بدن او هنوز گرم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیروز شنبه تماسی تلفنی از «برت مک گورک» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید دریافت کرد. در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق درباره این تماس تلفنی آمده است که برت مک گورک در این تماس ضمن تبریک تصدی پست نخست وزیری به السودانی، بر حمایت مستمر آمریکا از ثبات،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فرانس 24، تیراندازی در نزدیکی یک مجتمع آپارتمانی در جنوبی غربی پایتخت ایالت جورجیا، به کشته شدن دو نوجوان منجر شد. بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی به نقل از پلیس محلی، این تیراندازی پس از وقوع درگیری لفظی در فضای مجازی، رخ داد و تعدادی از قربانیان دانش‌آموزان دبیرستان آتلانتا بودند. در این تیراندازی دو پسر نوجوان 14 و 16 ساله در محل...

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

زرندیه - مدیرکل دفتر امورچاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر شرایط را یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور دانست و گفت: یک زمان مشتری به دنبال چاپ بود اما امروز چاپ به دنبال مشتری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی افتخار من با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، رؤسای سازمان‌های حفظ آثار ارتش، فراجا، جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار، بسیج دانش آموزی، فرهنگیان کشور و معاونین و رؤسای سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از پیشکسوتان هشت سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی، محمدجواد ظریف را به دیدار با رئیس‌جمهور چین فرستاد و خود مهیای سفر به فرانسه شد. سفری که در آن انبوهی از قرارداد‌های تجاری ازجمله خرید ایرباس به امضا رسید، اما درنهایت هواپیمایی وارد ایران نشد. دولت دوازدهم برای آنکه نشان دهد برای تعامل همه‌جانبه با غرب وارد میدان شده همه پالس‌ها از جمله بی‌احترامی به ابرقدرت اقتصادی آینده جهان را نیز ارسال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، ستاد کل نیرو‌های مسلح کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی 3 روز پس از آزمایش موتور سوخت جامد با رانش بالا، بامداد امروز یک‌شنبه 2 موشک بالستیک به سمت سواحل شرقی شبه‌جزیره شلیک کرده است. دفتر نخست‌وزیر ژاپن نیز ضمن تأیید این آزمایش موشکی تأکید کرد موشک‌های شلیک‌شده در بیرون از منطقه اقتصادی این کشور فرود آمده‌اند. پیش از این روز جمعه،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند، ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.