شنبه 15 اردیبهشت 1403

انصارالله: امکان ندارد اسرائیل بتواند بر منطقه ما حاکم شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انصارالله: امکان ندارد اسرائیل بتواند بر منطقه ما حاکم شود

سخنگوی جنبش انصار الله یمن، امروز (سه شنبه) تأکید کرد سرنوشت حتمی وحشی گری آمریکایی که توسط صهیونیست ها علیه نوار غزه اجرا می شود، شکست خواهد بود.

«محمد عبدالسلام» با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: 200 روز از آغاز تجاوز فراگیر و مداوم صهیونیست ها به نوار غزه که با حمایت نامحدود مدعیان دموکراسی در غرب و در صدر آنها آمریکا انجام شده است، می گذرد.

خبر مرتبط افشای اسناد مهم از وزارت خارجه اسرائیل / پشت پرده مخالفت نتانیاهو با یک جلسه مهم درباره جنگ غزه

با گذشت نزدیک به 200 روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است.

عبدالسلام افزود: این وحشی گری آمریکایی که توسط صهیونیست ها، علیه نوار غزه انجام می شود، سرنوشتی جز شکست و ناکامی نخواهد داشت و امکان ندارد این سیستم بتواند با توسل به زور و خشونت بر منطقه ما حاکم شود.

همچنین دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در این باریکه در گزارشی اعلام کرد: پس از گذشت 200 روز از جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، 41 هزار و 183 نفر در جرگه شهیدان و مفقودان هستند. از این تعداد، اسامی 34 هزار و 183 نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

این گزارش با دسته بندی شهدای یاد شده آورده است: در طی این 200 روز، 14 هزار و 778 کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و 30 نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده اند.

در ادامه این گزارش آمده است: در همین مدت، 9 هزار و 752 نفر از زنان نوار غزه نیز بر اثر حملات ددمنشانه ارتش رژیم اسرائیل به شهادت رسیده اند. صهیونیست ها طی این مدت 485 نفر از کادر درمان، 67 نفر از کارکنان هلال احمر و نهادهای امدادی و 140 نفر از خبرنگاران را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صیهونیستی در طی این مدت سه هزار و 25 مورد جنایت علیه ساکنان نوار غزه انجام داده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه تعداد مجروحان فلسطینی در طول این 200 روز از جنگ را 77 هزار و 143 نفر اعلام کرده است که 72 درصد از قربانیان، کودکان و زنان هستند.

بر اساس این گزارش، در این مدت 17 هزار کودک والدین خود را از دست داده اند و یا بدون یکی از آنها زندگی می کنند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

انصارالله: امکان ندارد اسرائیل بتواند بر منطقه ما حاکم شود 2