جمعه 10 فروردین 1403

انصارالله: گوترش خون کودکان یمن را با تمدید دوران ریاست خود معامله کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انصارالله: گوترش خون کودکان یمن را با تمدید دوران ریاست خود معامله کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت که دبیر کل سازمان ملل با تصمیم خود در درج نام جنبش انصار الله در فهرست ناقضان حقوق کودکان، خود و این نهاد بین المللی را در فهرست ننگ قرار داد.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصار الله اعلام کرد: آنتونیو گوترش ثابت کرد که سازمان ملل فقط یک نهاد بی‌اهمیت است که کشورهای قدرتمند از آن برای تحریف واقعیت‌ها و مصادره حقوق ملت‌های مستضعف سوء استفاده می‌کنند.

در این بیانیه آورده شده است: ما این اقدام ناعادلانه را شدیدا محکوم کرده و آن را فاقد اعتبار و مبتنی بر استدلال پوچ می‌دانیم.

دفتر سیاسی انصار الله گفت: سازمان ملل با این کار خود آنچه از پیوندش با ملت یمن باقی مانده بود، از بین برد و خود را طرفی در کنار ائتلاف متجاوز اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: بهتر بود که سازمان ملل بی طرف می‌ماند و به یک بوق ارزان قیمتی تبدیل نمی‌شد که مزخرفات ائتلاف متجاوز را تکرار می‌کنند.

دفتر سیاسی انصار الله گفت: هزاران ویدئویی که کشتارهای وحشتناک علیه کودکان فلسطینی را طی سال‌های گذشته به ثبت رسانده و افزون بر پیامدهای محاصره یمن، محکوم کننده ائتلاف متجاوز سعودی است.

بر اساس این بیانیه دبیر کل سازمان ملل اگر ذره‌ای انسانیت داشت در قبال فروختن وجدانش به بهایی ارزان از پذیرش تمدید دوران ریاست خود امتناع می‌کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله گفت: کودکان یمن می‌دانند چه کسی آنها را با هواپیماها و محاصره کشورشان کشته است و می‌دانند چه کسی خون و کودکی آنها را با تمدید دوران ریاست خود معامله می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: کودکان یمنی با وجود بی گناه بودنشان نسبت به دبیر کل سازمان ملل به خاطر اینکه دچار مشکل روانی و اخلاقی است، حس ترحم دارند.