یک‌شنبه 15 مهر 1403

انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از انهدام 3 کوره تولید زغال با چوب جنگل‌های بلوط آب بهاره در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ذبح الله محمدی در گفت‌وگو با صبح زاگرس، با اشاره به پدیده تولید و قاچاق زغال توسط سودجویان در این شهرستان گفت: یکی از مهمترین آسیب های ناشی از قطع درختان در منطقه آب بهاره کوه حاتم بحث تولید و قاچاق زغال در این منطقه مرزی مشترک با شهرستان های بهبهان و بهئمی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: تلاش های زیادی در طی چند سال گذشته برای جلوگیری از قطع درختان در حوزه آب بهاره صورت گرفته است و حتی ماموریگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان نیز در راه مبارزه با پدیده قطع درختان و قاچاق زغال نیز مورد اصابت گلوله مستقیم قاچاقچیان قرار گرفت.

وی تاکیدکرد: در همین راستا کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده برای حفظ و صیانت از جنگل ها و مراتع از هیچ تلاشی برای مصون ماندن درختان بلوط از دست سودجان دریغ نکرده و در این راه با قدرت مبارزه خواهیم کرد.

محمدی گفت: ساعت 2صبح امروز در پی گزارشی مبنی بر ایجاد کروه زغالی در منطقه آب بهاره به همراه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان با حضور در محل تولید کوره زغالی در کوه حاتم و منطه آب بهاره ضمن انهدام 3کوره زغالی یک دستگاه اره برقی کشف و مقادیری نیز زغال آماده ارسال برای مصرف کنندگان کشف و ضبط شد.

وی گفت: حسب دستور مقام محترم قضایی و باتوجه به رصد های میدانی صورت گرفته افراد مشکوک شناسایی و برابر قانون جهت طی کردن سیر قانونی به دادستانی این شهرستان لنده معرفی شدند.

انتهای پیام /

انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده 2
انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده 3
انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده 4
انهدام 3 کوره تولید زغال در جنگل‌های لنده 5