چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اولویت ستاد اربعین مقابله با مشکلات گرمای هوا باشد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اولویت ستاد اربعین مقابله با مشکلات گرمای هوا باشد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین با حضور وزیر کشور و استاندار و معاونین وزیر کشور و معاون هماهنگ کننده فراجا، اظهار داشت: پیشنهاد اصلی برای حل این معضل این است که جمعیت داخل مهران کنترل شده باشد و برای انجام این مهم باید اردوگاه‌های شهرستانی افزایش و زیرساخت‌های شهری تقویت شود. وی افزود: نکته دیگر زیارت بامعرفت...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین با حضور وزیر کشور و استاندار و معاونین وزیر کشور و معاون هماهنگ کننده فراجا، اظهار داشت: پیشنهاد اصلی برای حل این معضل این است که جمعیت داخل مهران کنترل شده باشد و برای انجام این مهم باید اردوگاه‌های شهرستانی افزایش و زیرساخت‌های شهری تقویت شود.

وی افزود: نکته دیگر زیارت بامعرفت است و امسال توقع داریم کمک کنیم زائر ایرانی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگره اربعین و در برخورد با ده‌ها ملیت مختلف با معرفت به زیارت برود و برگردد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: نگاه ما به مسیر اربعین نباید نگاهی کوتاه مدت باشد چرا که اینجا شاهراه حکومت جهانی حضرت بقیه الله و ارتباطات جهانی این منطقه بسیار بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: توقع داریم حداقل برای اولین بار امسال کاری کنیم در همه جا که صدای اذان پخش می‌شود، خدمات‌رسانی آن‌ها در هنگام نماز تعطیل و برگزاری نماز جماعت در دستور کار قرار بگیرد که اگر چنین اتفاقی بیفتد برترین کار در حوزه معرفت افزایی زائر خواهد بود.

وی خدمت رسانی به زائران نعمتی بزرگ عنوان کرد و گفت: باید از لحظه به لحظه آن استفاده برد چرا که طبق کلام معصومان، زائران امام حسین (ع) دارای مقام شفاعت در آخرت هستند.