شنبه 8 اردیبهشت 1403

اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی از سیاست گرسنگی در غزه برای اعمال فشار بر جنبش حماس بهره می‌گیرد. هفته نامه انگلیسی زبان اکونومیست روز چهارشنبه با استناد به گفته مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی با هدف تحت فشار قرار دادن حماس برای آزادی اسرا، مانع رسیدن کمک‌ها به غزه می‌شود. این رسانه انگلیسی به نقل از منابع نظامی...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی از سیاست گرسنگی در غزه برای اعمال فشار بر جنبش حماس بهره می‌گیرد.

هفته نامه انگلیسی زبان اکونومیست روز چهارشنبه با استناد به گفته مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی با هدف تحت فشار قرار دادن حماس برای آزادی اسرا، مانع رسیدن کمک‌ها به غزه می‌شود.

این رسانه انگلیسی به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که کابینه رژیم صهیونیستی هیچ بحث جدی و یا سیاستی در مورد ارسال کمک به غزه در پیش نگرفته است.

یکی از رهبران حماس روز سه شنبه تاکید کرد که ادعا‌های مطرح شده در رسانه‌های اسرائیلی پیرامون امتیازدهی و راه‌حل‌های میانه ارائه شده به حماس، تبلیغاتی پوچ و بی اساس است. این رهبر حماس بیان کرد: ما موضع خود را توضیح دادیم و از آن عقب نمی‌نشینیم و با وجود ادامه جنگ و جنایات و محاصره، مبادله اسرا در کار نخواهد بود.