سه‌شنبه 10 مهر 1403

ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد / انتقام سختی از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد / انتقام سختی از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد

رئیس قوه قضائیه در دفتر حزب‌الله لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ گفت: رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را رد کرده، انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد. ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

رئیس قوه قضائیه در جریان این دیدار، ضمن تبیین و تشریح خصایص و ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی مجاهد کبیر و علمدار مقاومت شهید سید حسن نصرالله، اظهار کرد: سید حسن نصرالله بیش از سه دهه از عمر خود را لحظه‌به‌لحظه در مسیر جهاد و مقاومت در برابر صهیونیست‌هایی گذراند که بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و انسانیت هستند. سید حسن شهید در مسیر جهاد مقدس خود، لحظه‌ای تردید و سستی به خود راه نداد و در این مسیر از موانع و تنگناها و محذوریت‌ها، نهراسید و استوار و ثابت‌قدم طی طریق کرد.

رئیس دستگاه قضا گفت: اگرچه شهید سید حسن نصرالله، شخصیتی بی‌بدیل و جامع‌الاطراف بود و داغ ازدست‌دادن او سخت و سنگین است؛ اما به‌هیچ‌وجه نباید پنداشت که محور مقاومت دچار ضعف و فَترت شده است؛ مقاومت یک گفتمان و یک بذر کاشته شده است و سازه‌های نظامی و امنیتی مقاومت در لبنان و سایر ملل مقاوم، همچنان مستحکم و مرصوص است.

رئیس عدلیه تصریح کرد: جریان مقاومت و رهبران و مجاهدان این جریان، تربیت‌شدگان مکتب قرآن و اسلام هستند؛ آنها با ترور و بمب‌ها و تسلیحات کذایی آمریکایی و صهیونیستی، مرعوب نمی‌شوند و میدان را خالی نمی‌کنند. قطعاً مجاهدان محور مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله، بر استقامت و پایداری خود خواهند افزود و به فضل الهی انتقام سختی در انتظار صهیونیست‌هاست و همین خون‌های مطهر رهبران و رزمندگان محور مقاومت، سبب برچیده‌شدن بساط صهیونیست‌ها، این رذل‌ترین دشمنان بشریت خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: ایران اسلامی کماکان باقوت و قدرت به حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و به طور خاص حزب‌الله لبنان خواهد پرداخت و قطعاً جوانان و رزمندگان محور مقاومت نه‌تنها در عراق و سوریه و لبنان و یمن بلکه در سراسر بلاد اسلامی، پرچم مقاومت را افراشته نگاه خواهند داشت و بر همین اساس، امیدواریم هر چه زودتر شاهد اضمحلال صهیونیست‌ها باشیم.

«عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله لبنان در تهران نیز، ضمن قدردانی از حضور رئیس قوه قضائیه، از مردم و مقامات ایران اسلامی به سبب همدردی و همراهی با ملت و مقاومت لبنان قدردانی کرد.

شایان‌ذکر است، در جریان این دیدار، رئیس قوه قضائیه دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات جنایت‌کارانه خود وارد مرحله جدیدی شده و خطوط قرمز را رد کرده است.

وی ادامه داد: تمامی آزادی‌خواهان جهان و جریان مقاومت از جنایات اخیر این رژیم، اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: مجاهدین در راه خدا بیش از گذشته در برابر این جنایات ایستادگی خواهند کرد و مقاومت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: دشمن صهیونیستی و حامیان آن به‌ویژه آمریکا، بدانند که پرچم مقاومت زمین نخواهد ماند و انتقام سختی در انتظارشان است.

رییس قوه قضاییه گفت: تصور نکنند که با ترور و حملات نظامی می‌توانند یک مکتب انقلابی تربیت‌یافته در دامن قرآن و اسلام را از بین ببرند. جمهوری اسلامی ایران، همچون گذشته و حتی بیش از آن، از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد و در کنار رزمندگان لبنان و مقاومت خواهد ایستاد.

ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد / انتقام سختی از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد 2