یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال و تولیدکننده گیاهان دارویی، ضمن تاکید بر دشواری تبادلات ارزی برای صادرات گفت: یکی دیگر از مشکلات بر سر راه صادرات، ناآشنایی با استانداردهای جهانی برای بسته‌بندی این محصولات است و اینکه هنوز مجهزترین بسته‌بندی این گیاهان، گونی‌های پلاستیکی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده اسبق مجلس ادعاهایی را درباره دولت روحانی مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک پژوهشگر انقلاب اسلامی می‌گوید: امروز فرزند پهلوی به سیره پدران خود عمل می‌کند و با بهره‌گیری از عنصر آشوب می‌خواهد حکومت در ایران را به دست بگیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید: در دولت قبل در تعامل با چین غفلت کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترامپ با حمله به دولت بایدن، با «فاسد» توصیف کردن دولت کنونی واشنگتن، گفت به‌خاطر آنهاست که اکنون از هر زمانی به جنگ جهانی سوم نزدیک‌تر شده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

مشکلات فرهنگی را نباید یکجا گردن وزارت ارشاد انداخت بلکه مشکلات زیرساختی در نظام بودجه‌ریزی و هزینه کرد فرهنگی کشور وجود دارد که باید اصلاح شود. این مسئولیت به دوش مدیران است تا «سند مهندسی فرهنگی کشور» با اعتبارات هزاران میلیاردیِ موجود، عملی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن بنگر معتقد است پرسپولیس در هر بازی باید 10 موقعیت گل داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مهندس آب در گفت‌وگو با خبرآنلاین: «ما به واسطه بهره‌برداری‌های بی‌رویه، با یک کسری مزمن در منابع آبی کشور مواجه هستیم و قاعدتاً با یک سال بارندگی مطلوب، شرایط آنچنان که باید ایده‌آل نخواهد شد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران مجددا یک رشد بیش از 60 هزار واحد را ثبت کرد تا ثابت شود این بازار گارد صعودی گرفته و قرار است عقب ماندگی خود از سایر بازارها را جبران کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه، یک هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی که قرار بود به صندوق ملی محیط زیست واریز شود، به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داد و همچنین به شرکت‌های آب منطقه‌ای برای واگذاری بستر رودخانه‌ها به بخش خصوصی برای کاربری‌هایی گردشگری و برداشت مصالح اجازه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاستگذار ارزی با احداث برج مراقبت جدید به دنبال این است که هیچ تقاضایی از زیر نظرش پنهان نماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسول خدا (ص) فرمودند: «رجب شهر الله و شعبان شهری و رمضان شهر امتی» رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.