یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاستگذار ارزی با احداث برج مراقبت جدید به دنبال این است که هیچ تقاضایی از زیر نظرش پنهان نماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسول خدا (ص) فرمودند: «رجب شهر الله و شعبان شهری و رمضان شهر امتی» رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را 04.41 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه 3 اسفندماه) و عمق آن را در 11 کیلومتری زمین اعلام کرده است.

خبرگزاری مهر

مهمترین بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور امروز بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. دیداری که در پایان به حذف یک مدعی منجر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزاد فرزین در 5 و زانکو در 7 اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه اجرا می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته برخی صنایع نیز با خروج پول حقیقی مواجه شدند اما هیچ یک از صنایع بازار خروج پول بیش از 80 میلیارد تومانی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابر‌های خبرساز عدس گون در آسمان خلخال تایید شد. ابر‌هایی که شایعاتی درباره ارتباط شان با زلزله در روز‌های اخیر سر زبان‌ها افتاده، اما این ابر‌ها هیچ ارتباط علمی به شایعات درباره زلزله ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که نرخ کشف شده برای هر برگ اسکناس دلار در مرکز مبادله ارز و طلای کشور در محدوده میانه‌های کانال قیمتی 41 هزار تومانی ثبت شد، نرخ ارز مذکور در معاملات بازار آزاد تهران در کانال 49 هزار تومانی پیشروی کرد و به پله انتهایی این کانال رسید.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.5 ریشتری در عمق 11 کیلومتری زمین منطقه درز در استان فارس را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن با حضور بخش خصوصی به اهداف تعیین شده خواهد رسید، گفت: از توان فنی بخش خصوصی برای اجرایی کردن این طرح استفاده می‌شود، اما از پتانسیل مالی آن تاکنون بهره‌برداری نشده و در واقع حلقه مفقوده‌ای برای توسعه مسکن خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال رسانه ای گفت: آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری راجع به موضوعات سیاسی، سیاست خارجی، اقتصاد و فضای مجازی وعده هایی داد که حتی یکی از آنها محقق نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رفتار اروپا در روزهای اخیر نیز قابل توجه است که مواضع تندتری را نسبت به گذشته اتخاذ کرده و به نظر می رسد این بار جای پلیس خوب و بد عوض شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و سپس به جان برادرش سوءقصد کرد.