یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه در بدو ورود به بغداد به سردار سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کردند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سفیر ایران در کشور قزاقستان از علاقه‌مندی دولت این کشور برای توسعه روابط اقتصادی با ایران خبرداد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی آستانه، اتصال به آب‌های آزاد از طریق بنادر ایران به ویژه در بندر شهید رجایی است.

وب‌گاه فرارو

با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید 100 سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: پرداختن به وقایع تاریخی، در قالب تاریخ نقلی، هرچند اهمیت دارد، اما رویکردی ناقص در مطالعات تاریخی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، گفت که بهترین راه برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران «تهدید موثق نظامی» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای باند سرقت چمدان سنگ‌های 90 میلیارد تومانی و زورگیران خشن که 200 گوشی سرقت کرده‌اند، متهمانی بودند که در دو عملیات جداگانه از سوی کارآگاهان اداره آگاهی پایتخت بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تولید اتوبوس‌های برقی در کشور، یک اقدام بسیار مهم است، استفاده از این اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرهایی همچون تهران که بیشترین سهم آلودگی هوای آن مربوط به وسایل نقلیه متحرک است، بسیار کارگشا خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استیون اسپیلبرگ کارگردان نامدار آمریکایی جایزه خرس طلایی افتخاری جشنواره برلین در هفتادوسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را دریافت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره سوم غرب اروپا در این ملاقات طرح ادعاهای بی پایه و اساس را تداوم سیاست ایران هراسی خوانده و خواستار توقف این رویکرد غیردوستانه دولت بریتانیا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال1400 آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رضاخان استثنایی‌ترین شاه ایران بود؛ یکی از شاهان تاریخ ایران بود که خارجی‌ها او را بر سر کار آوردند. رضاخان هم برایشان خوب بود و کاری خلاف میل‌شان نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهاجری تأکید کرد: الان دوستان اصولگرایی را می شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون های رسمی درباره دولت بیان می کند.

وب‌گاه فرارو

مصطفی معین: نتایج مطالعات می‌گوید طبقه فرودست 3 تا 4 برابر بیشتر از افراد معمولی دچار مشکلات روان هستند / احمدعلی نوربالا: در سال 99شیوع اختلالات روانی در جامعه ایران به 29.7 درصد رسید که حتما با رخداد‌های اخیر، امروز بیش از این خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به خرسندی ایران از بازگشت عراق به نقش طبیعی و موثر خود در منطقه گفت: این سفر با هدف پیگیری موضوعات دوجانبه، مسائل مهم منطقه ای و بین المللی صورت می گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون 191 هزار و 418 فقره پرونده مهریه در حوزه اجراییه شعب سراسر کشور ثبت شده و از این تعداد، 162 هزار فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.