شنبه 12 خرداد 1403
خبرگزاری تسنیم

تیم‌های نساجی، مس رفسنجان، پیکان و استقلال ملاثانی با پیروزی مقابل حریفان‌شان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بر اساس لایحه بودجه سال 1402، اجازه ورود یک خودرو برای جانبازان بالای 70 درصد صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مس رفسنجان با گلزنی لوسیانو پریرا (شیمبا) از سد میهمان خود ذوب‌آهن گذشت و تیم اصفهانی را به اولین تیم لیگ برتریِ حذف شده از جام حذفی در این فصل تبدیل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محرابیان گفت: در پیشبرد برنامه توسعه، می‌توانیم هر جا که با کمبود برق روبرو هستیم، با نوسازی و تولید منابع جدید کمبود را جبران کنیم.

خبرگزاری مهر

بر اساس لایحه بودجه سال 1402، سقف تسهیلات تامین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح‌های دولتی و غیردولتی معادل ریالی 30 میلیارد یورو تعیین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بند وام ازدواج از لایحه بودجه 1402 حذف شد.

خبرگزاری تسنیم

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم پیکان تهران مقابل راهیاب ملل مریوان آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، در مراسم امضای تفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد برای تهران منشأ خیر است، افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه پاسداشت آب اقدامات خوبی را انجام دهیم و توجه به مصرف غیر قاعده‌مند نداشته باشیم. وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا در بخش انهار آب‌های سطحی اقدامات اساسی را برداریم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: توسعه صادرات صنایع فرهنگی نیز جز ماموریت ها و شعارهای اصلی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: رفتار بی‌خردانه مدعیان دروغین حقوق بشر، که مانند خاک بر چهره خورشید پاشیدن است و باعث می‌شود اعتبار جهانی آنها بیش از پیش زیر سوال برود.

خبرگزاری مهر

بر اساس ارقام آمده در جدول شمار 5 مربوط به درآمدهای دولت، 300 میلیارد ریال معادل 30 میلیارد تومان برای عوارض حاصل از اخذ عوارض از واردات گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

بودجه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک در لایحه سال 1402 مشخص شد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، رخداد مه هشدار داد.