جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه فرارو

باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مهاجم تیم پرسپولیس در یک صورت قادر است مقابل نساجی به میدان برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با بیان اینکه چارچوب و مصادیق اختیارات قابل تفویض به استانداران هرچه سریع‌تر مشخص و نهایی شود، به استانداران توصیه کرد، به بخش خصوصی و تعاونی در راستای افزایش سرمایه‌گذاری به عنوان پیشران رشد اقتصادی میدان دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: پرستارانی که در بخش کرونا خدمت کرده‌اند به ازای هر ماه خدمت، از امتیاز ویژه برای جذب بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در بخش مردان با شناخت نفرات برتر به میزبانی خانه تکواندو به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سایپا قصد دارد از اسد عبادی به دادگاه و هم‌چنین کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون شکایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: متأسفانه آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی پرونده سنگ اندازی و مانع تراشی می‌کنند. لیکن دست جمهوری اسلامی ایران بسته نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اطلاعات از دستگیری 20 نفر از اخلال گران بازار خبر داد و گفت: روند برخورد با اخلالگران بازار ارز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال 1400 در 27 شهر آلوده کشور، حدود 21 هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و 11.3 میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» تاکید کرد: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند. متن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چربی خون بالا یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر انسانی به آن مبتلا شود. شما به راحتی با رعایت یک رژیم غذایی مناسب می توانید چربی خون تان را پایین بیاورید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در همین مذاکرات اخیر وین، یکی از موضوعاتی بود که آمریکایی‌ها از ما خواستند، این بود که این افراد از بلک لیست خارج شوند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل پرسپولیس رفتار متفاوتی نسبت به بازی‌های مشابه تیمش در چنین وضعیتی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز، یازدهم دی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد. پیکر مطهر این شهید گمنام، با حضور با شکوه و گسترده کارکنان و مسئولین دستگاه قضایی و اقشار مختلف از میدان حسن آباد تهران تا سازمان ثبت در خیابان شهید فیاض بخش تشییع و بعد از اقامه نماز و عزاداری، با حضور «حسن بابایی» معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: تاکنون 20 نفر از اخلالگران ارزی دستگیر شده و این روند ادامه خواهد داشت.