پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس ارزیابی ها، از 52 حکم اصلی ارائه شده در برنامه ششم، تقریبا 30 درصد تحقق پیدا کرده و با وجود اینکه در سال ششم برنامه قرار داریم، 70 درصد از احکام محقق نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: اجرای طرح واردات خودرو مدت‌هاست به دلیل شروط وزارت صمت به تعلیق افتاده است. آخرین ممنوعیتی که برای واردکنندگان در نظر گرفته شد، واردات خودرو از فرانسه بدون جبران زیان است. اما آیا فرانسوی‌ها حاضر به جبران زیان و بازگشت دوباره به ایران هستند؟

وب‌گاه الف

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به ملت ایران تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی احتیاج کشور به تفکر بسیجی احساس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح بزرگ آبرسانی غدیر که در دولت سیزدهم به سرانجام رسید آرزوی دیرینه بخشی از مردم استان خوزستان مبنی بر استفاده از منابع رودخانه برای شرب را محقق کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که بیش از 56 هزار دانشجوی غیرایرانی از 29 کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند، گفت: این دانشگاه در کشورهای افغانستان، امارات، لبنان، انگلیس واحدهای برون مرزی دارد و اخیرا نیز در عراق در حال تاسیس شعبه دانشگاهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه از نیمه دوم سال گذشته تاکنون نشست های متعددی برای حفظ ارتباط تنگاتنگ با محافل علمی، دانشگاهی، نخبگان و مراکز پژوهشی و رفع مشکلات از این طریق برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین فصل از برنامه «کار خونه» با محوریت اشتغال زایی خانوادگی با اجرای مسعود فروتن روی آنتن شبکه دو است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حباب سکه نسبت به یک ماه قبل، 3.5 درصد کاهش داشته، اما نسبت به سه‌ماه پیش 8.5 درصد رشد کرده و در قیاس با شش‌ماه و یک‌سال قبل به‌ترتیب 42 درصد و 518 درصد بیشتر شده است. همین مسئله می‌تواند زنگ هشدار را برای تمام سرمایه‌گذاران و خریدران انواع مختلف سکه به‌صدا دربیاورد

وب‌گاه خبر آنلاین

یک سال و چهار ماه زمان کمی نیست بنابراین این کابینه نیاز به ترمیم دارد و زمان نشان داد که برخی از وزارت خانه‌ها ضعیف هستند و مردم دارند این ضعف را می بینند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میچل دوک زننده تک گل استرالیا در مقابل تونس بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

خبرگزاری دانا

عادل شیشه گری گفت: دولت فعلی در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات خوبی انجام داده است، شهرداری‌ها حدود 20درصد مبلغ اتوبوس را پرداخت می‌کنند و بقیه مبلغ توسط دولت پرداخت می‌شود. این قانون پس از چند سال دوباره اجرایی شد و کمک خوبی برای شهرداری‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز هم با این که سبز پوش آغاز شد اما در ادامه با افت همراه شد تا در نهایت با افت یک هزارو 980 واحدی کار خود را تمام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران امروز شنبه 5 آذر ماه با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از نمایندگان طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور را تهیه و تدوین کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) تاکید کرد که برای امن نگه داشتن مرزهای کشورش مصمم است.