پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج با انگیزه بالا و توقع کم در خدمت انقلاب، اسلام و مردم است و شما می‌توانید این نیروی ارزان و کم توقع را برای خدمت به مردم مدیریت کنید.

خبرگزاری تسنیم

علی خضریان گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور گفت: پیش از این یک میزان مشخصی به هر کارتی واریز می‌کردند و رانندگان کامیون براساس پیمایش از آن میزان سوخت استفاده می‌کردند و مازاد ظرفیت ابطال و دوباره از ابتدای ماه سقف ظرفیت واریز می‌شد اما این سهمیه پایه تا سقف 2000 لیتر حذف شده و نارضایتی‌هایی را ایجاد کرد؛ خواسته ما برگشت این سازوکار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین ما این است که رهبر را آنطور که هست معرفی کنیم چرا که امروز بسیاری از ملت‌ها به خاطر اینکه رهبری حکیم مانند رهبر ما ندارند، غبطه می‌خورند.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بر گزارش مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به این مؤسسه در آبان‌ماه 1401 تعداد 484 زمین‌لرزه را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد کاظم آل صادق، دعوت سیدابراهیم رئیسی برای سفر السودانی به ایران را به وی ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت روحانی در یادداشت روزنامه اطلاعات تاکید کرد: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی و پژوهشی کشور از برگزاری بیش از 700 برنامه تبیینی گسترده از آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها با حضور استادان و دانشجویان در زمینه های فضای مجازی، انتشار کتب، مقالات و برگزاری میزگردهای تخصصی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش مردی در شمال پایتخت سوار بر خودروی خود وارد خیابان‌شان شد تا به خانه برود. شب بود و هوا تاریک شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

القاصی مهر با تاکید بر اینکه رسیدگی‌ها در چارچوب موازین شرعی و قانونی است، اظهارداشت: تاکید داریم تشریفات قانونی در دادسررا و دادگاه برای متهمان رعایت شود و آنچه بر مدار قانون و حق است اجرا شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: هزینه مسکن سهم بالایی در هزینه خانوارها به ویژه در کلان شهرها دارد. آنگونه که از داده‌های مرکز آمار قابل استنتاج است، سال 1399 حدود 50 درصد هزینه خانوارهای تهرانی صرف هزینه مسکن شده است. سهم بالای هزینه مسکن در کنار افزایش شدید قیمت مسکن، شرایط سختی را پیش روی خانوارها قرار داده است. بر اساس داده‌های رسمی، خانوارهای تهرانی هرچند بیش‌ترین درآمد را میان استان‌های کشور به خود...

خبرگزاری مهر

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ باید به صورت موزاییکی و محلی عمل کنیم؛ زیرا عملیات‌های شابلونی عمدتاً به نتیجه نخواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سینمایی گفت: بخش خصوصی سینمای ایران به تنهایی توان حضور در عرصه‌های جهانی و بین‌الملل را ندارد و ضروری است از طریق تعاملات بین بخشی با کمک وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات و سازمان سینمایی در این زمینه ظرفیت‌سازی و بسترسازی‌های لازم صورت گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتی بیوتیک ها بدون تجویز پزشک نه تنها به بهبودی بیمار منجر نمی‌شود بلکه سلامتی افراد را نیز به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد که ایران در آبان ماه 1401، بیش از 450 بار لرزیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شهید سردار حجازی با تفکر بسیجی، راهبردی و استراتژیک در مقابل انواع توطئه‌های جبهه استکبار و دشمنان داخلی ایران ایستادگی کرد.