جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم های غذایی خاص باعث ابتلا به مرگ زودرس می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم در جهت تحقق رویکرد عدالت محور خود، تاکنون بیش از نیمی از تعهدات خود برای اشتغال آفرینی را انجام داده است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی ارتش در مقابله با هرگونه تهدید خارجی افزود: اکنون یگان‌های شناور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در حال دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیراوند که در بازی با آمریکا پنجمین بازی خود در جام جهانی با پیراهن ایران را انجام می‌داد، با 5 بازی و تنها 3 گل خورده، بهترین میانگین گل خورده را بین دروازه‌بان‌های ایرانی دارد.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است، گفت: مطالبات صندوق‌های بازنشستگی تا پایان سال صفر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات نشان می‌دهد: تاکنون بیشتر یک گروه از کودکان که در خیابان‌ها کار می‌کنند و در معرض دید هستند، مورد توجه قرار گرفته‌اند و لازم است تا سیاست‌گذاران تصویر کاملی از کار کودکان در بخش‌های مختلف داشته باشند تا آنچه در دستور کار قرار می‌دهند بتواند پوشش دهنده گروههای مختلف کودکان کار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات فروش فوق العاده سایپا در آذرماه اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: مذاکرات به خاطر شروطی که تهران به طور مکرر در روند مذاکرات تعیین می‌کرد، طولانی و دچار وقفه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا ابتدا پیشنهاد کرده بود با رسیدن به برجام یا بدون برجام تبادل زندانیان انجام شود، اما 40 روز بعد گفتند تبادل زندانیان با برجام انجام شود.

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از پیش‌بینی بارش پراکنده باران در تهران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه چلسی تصویری از لحظه گلزنی پولیسیک در کنار رامین رضاییان در بازی ایران و امریکا منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق آذر براساس حکم اصلی رتبه‌بندی معلمان پرداخت می‌شود و آن دسته از معلمانی که به رتبه و امتیاز خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراضات خود را در پورتال پیش‌بینی‌شده ثبت کنند تا بررسی شود./

خبرگزاری مهر

رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مهدی طارمی از همسرش رونمایی کرد | واکنش سحر قریشی چه بود؟

وب‌گاه گسترش

شهرداری منطقه 6 تهران با آغاز فصل سرما اقدام به فعال کردن گشت‌های ویژه روزانه در اطراف بیمارستان‌های سطح منطقه و هدایت همراهان بیماران دارای مشکل اسکان به همراه سراها کرد.