پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 11 شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید که اجازه ورود سیاست به دیدار این تیم برابر ایران را نخواهد داد؛ دیداری که به گفته وی آمریکایی‌ها در آن محکوم به پیروزی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با انتشار پیامی از تیم ملی خداحافظی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامد محضرنیا، خواننده موسیقی پاپ گفت: پول اولین نقش را در زمینه فضای نظارتی بر انتشار موسیقی دارد و تعیین می‌کند چه موسیقی در فضای مجازی بیشتر به گوش مردم برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با خون شهدای خود در این میدان نبرد کنار رهبری و ولی فقیه خود می‌مانند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به نزدیک شدن شب یلدا پیش‌بینی‌ها برای قیمت انواع میوه بالا گرفته، این در حالی است که بنا به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه برای شب یلدا با افزایش همراه نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس سراسر کشور اوگاندا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ابولا تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جزییات پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 1402-1401 در دانشکده‌های جدیدالتأسیس دانشگاه تهران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ام‌. اس، بیماری مزمنی است که عمدتا جوانان را درگیر می‌کند و روندی رو به رشد در جهان دارد. سوال این است که چگونه می‌شود از بروز این بیماری پیشگیری کرد و در عین حال علائم آن چیست؟

وب‌گاه عصر ایران

سردار یدالله جوانی: در حوادث اخیر بیش از 40 شهید بسیجی داشتیم و در همین روزهای اخیر، سرمشق رسانه‌های بیگانه، آتش زدن پایگاه‌های بسیج است. بسیج به دنبال مطالبه از انقلاب نیست و خود را بدهکار انقلاب می‌داند زیرا با خدا معامله می‌کند و خدا نیز او را یاری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در هفته اخیر (28 آبان تا 4 آذر) همچون روزها و هفته‌های گذشته در کنار فعالیت‌های علمی آموزشی خود، برنامه‌های متنوع تفریحی فرهنگی نیز برای دانشگاهیان خود تدارک دید که با استقبال خوب دانشجویان همراه بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوبت چهارم وام ضروری 15 میلیون تومانی افراد بازنشسته واجد شرایط در آذرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی از بزرگترین «فرنچایز فیلم‌ها» از کتاب‌ها یا تجربیات شخصی الهام گرفته شده، همانگونه که جیمز کامرون کارگردان «آواتار» می‌گوید این فیلم سینمایی همه رویایی بود که او در نوجوانی دیده است.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با انتشار پیامی از تیم ملی خداحافظی کرد.