جمعه 28 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت تاکید کرد: در طول تاریخ سابقه نداشته که بیماران را تحریم کرده باشند که این کار نسبت به بیماران ایرانی انجام شد؛ کاری ناجوانمردانه که در هیچ فرهنگ و دین و آئینی مرسوم نبوده است و ما انتظار داریم که سازمان‌های بین المللی، رسالت ذاتی و اخلاقی خود را نشان دهند چراکه سلامت نباید مشمول تحریم شود.

خبرگزاری مهر

تفاهمنامه همکاری میان بنیاد امیرکبیر (خانه موزه دکتر حسن حبیبی) کتابخانه ملی به منظور همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی، اشتراک منابع اطلاعاتی و تجربیات فیمابین امضا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره امور ازکارافتادگی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هزینه‌های حوادث ناشی از رعایت نکردن مقررات حفاظت فنی از طرف کارفرما، توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت و از کارفرما مطالبه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برخی شرکت‌های خارجی به بهانه تحریم از فروش دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی به ایران خودداری می‌کنند و به همین خاطر تعدادی از بیماران به داروهای مورد نیاز خود دسترسی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی وزارتخانه ها، موسسات، شرکتهای دولتی و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظف به انجام دو بند مهم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسالت نوشت: کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو، دراین‌باره گفت: قیمت خودرو درحال حاضر تنها متأثر از نوسانات ارزی کشور است. هرچند که دلار پس از سقف‌شکنی مجددا به کانال‌های قبلی بازگشت، اما این کاهش به حدی نبوده که بر قیمت‌ها در بازار خودرو تأثیر بگذارد. درنتیجه انتظار می‌رود قیمت دلار بیش از این‌ها کاهش یابد تا روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو متوقف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: تیم ملی ما در کنار همه مشکلات مجبور شد با این خباثت نابرادرانِ وطن‌فروش بجنگد؛ نابرادرانی که «چند دهم یک درصد» ملت بزرگ ما هم نمی‌شوند، اما با پشتیبانی سیاسی، اقتصادی، و رسانه‌ای جبهه‌ای متشکل از آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی (و برخی منافقین دو دوزه‌باز در داخل)، هیاهوی بسیار دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هزاران تن از کارکنان اداره پست، اساتید دانشگاه و آموزگاران دبیرستان‌های سراسر انگلیس روز چهارشنبه در ادامه اعتراض‌های عمومی به مشکلات اقتصادی و حقوق‌هایی که با تورم افسارگسیخته در این کشور سازگاری ندارد، دست از کار کشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتظار می‌رود سطح دریاها در اطراف ایالات متحده سریع‌تر از آنچه قبلا تصور می‌شد، افزایش یابد.

خبرگزاری دانشجو

ب گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ گفت: شهرستان کوهرنگ به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان در حوزه سرزمینی، شرایط و موقعیت‌های خاصی دارد. وی با اشاره به شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاص شهرستان کوهرنگ افزود: این شهرستان به‌علت همجواری با سه استان مهم لرستان، اصفهان و خوزستان دارای شرایط جغرافیایی مناسبی در بخش‌های مختلف است. اکبری به شرایط و ظرفیت‌های آبی شهرستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

برگزاری کمیته میراث ناملموس و اعطای جایزه به بناهای تاریخی، ثبت جهانی یلدا و عود، تشریح طرح ساماندهی تعطیلات و واگذاری بناها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و در محدوده مهرویلا است.

خبرگزاری دانا

سید حسن مدرس از روحانیون مبارز، شجاع و مردمی بود که چندین دوره در مجلس شورای ملی آن وقت یک تنه در برابر ظلم های رضاخان ایستادگی کرد تا در چنین روزی به دستور رضاخان به شهادت می رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم های غذایی خاص باعث ابتلا به مرگ زودرس می شود.