جمعه 28 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی درمانی، حوزه‌ای است که به گفته فعالان این عرصه در صورت حمایت‌های هدفمند می‌تواند با ارزش افزوده بالایی که دارد، صنعت پرمنفعت دیگری مانند صنعت نفت برای کشور باشد و ارزآوری قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری دانا

آمریکا و برخی کشورهای اروپایی همسو با آمریکا در حالی از قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران استفاده می کنند تا مفری برای دخالت و اقدامات خصمانه پیدا کنند که تاکنون صدها بار حقوق اولیه مردم خودشان را نادیده گرفته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز در تهران شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از تلاش پوتین برای بوسیدن یک زن مسلمان در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: جام جهانی با تمام خاطرات خوب و بدش به پایان رسید و باید از همین حالا به فکر جام ملت‌ها باشیم.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ثبت‌نام 12 هزار زوج برای ازدواج دانشجویی مدیر مرکز مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ریاست دوره‌ای شورای امنیت در آخرین ماه حضورش در این شورا به کشور هند رسید تا در آخرین ماه سال میلادی 2022 (دسامبر) که از روز پنجشنبه به وقت محلی آغاز می‌شود، به مدت یک ماه رئیس این شورا باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهمترین گام «نظارت بر فعالیت حساب‌های گوگل یا آیکلود» است. برای جلوگیری از خطر هک و جاسوسی گوشی باید یک شناسه کاربری باینری ایجاد شود و این امر نفوذ هکر‌ها را با مشکل مواجه می‌کند و همچنین باعث افزایش سطح امنیت کاربر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال کشور با بیان اینکه در دیدار مقابل آمریکا نتوانستیم از ظرفیت بازیکنان بهره‌مند شویم گفت: تاکتیک کی‌روش برای برتری مقابل این تیم کافی نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات بازار ارز در روز چهارشنبه، روز خط دادن دلار تهران به هرات بود.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس یازدهم در حوزه قانون‌گذاری و نظارتی داد و تاکید کرد مجلس در ادامه مسیر خود نیز تمام تلاشش را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر ملیسا وقتی فهمید که دخترش زنده است و 3فرزند دارد، از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت. او نشانی وی را گرفت و برایش پیام فرستاد اما ملیسا که در ابتدا تصور می‌کرد این پیام، کلاهبرداری است توجهی به آن نکرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تهدید نظامی ایران از سوی اسرائیل | بدون معطلی به ایران حمله می‌کنیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره امور ازکارافتادگی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هزینه‌های حوادث ناشی از رعایت نکردن مقررات حفاظت فنی از طرف کارفرما، توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت و از کارفرما مطالبه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برچیده شدنِ دبیرخانه دائمیِ جشنواره موسیقی نواحی و برگزاریِ این رویداد به صورت منطقه‌ای در 6 نقطه کشور خبر داد.