جمعه 28 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات نشان می‌دهد: تاکنون بیشتر یک گروه از کودکان که در خیابان‌ها کار می‌کنند و در معرض دید هستند، مورد توجه قرار گرفته‌اند و لازم است تا سیاست‌گذاران تصویر کاملی از کار کودکان در بخش‌های مختلف داشته باشند تا آنچه در دستور کار قرار می‌دهند بتواند پوشش دهنده گروههای مختلف کودکان کار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات فروش فوق العاده سایپا در آذرماه اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: مذاکرات به خاطر شروطی که تهران به طور مکرر در روند مذاکرات تعیین می‌کرد، طولانی و دچار وقفه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا ابتدا پیشنهاد کرده بود با رسیدن به برجام یا بدون برجام تبادل زندانیان انجام شود، اما 40 روز بعد گفتند تبادل زندانیان با برجام انجام شود.

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از پیش‌بینی بارش پراکنده باران در تهران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه چلسی تصویری از لحظه گلزنی پولیسیک در کنار رامین رضاییان در بازی ایران و امریکا منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق آذر براساس حکم اصلی رتبه‌بندی معلمان پرداخت می‌شود و آن دسته از معلمانی که به رتبه و امتیاز خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراضات خود را در پورتال پیش‌بینی‌شده ثبت کنند تا بررسی شود./

خبرگزاری مهر

رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مهدی طارمی از همسرش رونمایی کرد | واکنش سحر قریشی چه بود؟

وب‌گاه گسترش

شهرداری منطقه 6 تهران با آغاز فصل سرما اقدام به فعال کردن گشت‌های ویژه روزانه در اطراف بیمارستان‌های سطح منطقه و هدایت همراهان بیماران دارای مشکل اسکان به همراه سراها کرد.

خبرگزاری مهر

فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.

وب‌گاه فرارو

سوزاندن مازوت و سایر سوخت‌های گوگردی، تشکیل سولفات‌ها و نیترات‌ها به شکل آئروسل یا ذرات بسیار ریز هواست که ذرات معلق موجود در هوا را سبب می‌شوند. این ذرات معلق با تشدید آلودگی هوا خطر آسم و حملات قلبی و تنفسی را افزایش می‌دهند. اثر سوم سوزاندن مازوت از منبع انتشار آن فراتر می‌رود و در این حالت اکسید‌های گوگرد به دلیل واکنش در اتمسفر و فاز محلول در آب، به اسید تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ نشست «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» به عنوان اولین نشست از همایش سالانه اقتصاد مقاومتی به همت مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی و اندیشکده اقتصاد مقاومتی چهارشنبه نهم آذر ماه برگزار شد که مشروح آن گزارش می‌گردد. اجرای کامل قانون از دی ماه 1402 افشین محمودیان، معاون مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، در ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه...

خبرگزاری مهر

شهریار افندی زاده با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به تدقیق تبصره‌های بودجه وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن جزئیات پیشنهادی حوزه راه و شهرسازی برنامه هفتم توسعه در هفته آینده نهایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تهران هم حال و هوای بازار پر از ترس شده بود. این ترس را می‌شد از حجم پایین خرید و فروش دید. معامله‌گران به هر کسی اعتماد نمی‌کردند و دلار نمی‌خریدند، به هر کسی هم نمی‌فروختند.