یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر سلامت به ایران سفر کردند که یک میلیارد دلار ارز آوری داشته است.

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از حمایت این بنیاد از فن‌آوری‌های توانبخشی مرتبط با مادران باردار، نوزادان و کودکان خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از مشارکت بیش از 1500 نفر دانش آموز نخبه علمی فرهنگی مدارس غیردولتی و هیات امنایی در اردوی راهیان پیشرفت خبر داد.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در 10 ماهه سال جاری از افزایش 20 درصدی پروازهای داخلی و خارجی و برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از 36 میلیون مسافر خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: همه جهان اسلام باید علیه ماشین جنگی صهیونیست‌ها به پا خیزد و ضروری است همه اهرم‌ها را برای توقف کشتار سبعانه و کور صهیونیست‌ها در غزه فعال کنیم.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به توافقنامه‌ها و یادداشت‌های تفاهم موجود میان دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، بر ضرورت تسریع در حل‌وفصل مشکلات تجار ایرانی حاضر در عراق همچنین تجار عراقی فعال در ایران تاکید کرد.

تهران - ایرنا - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با انتشار محدودیت ترافیکی آخرین هفته بهمن ماه اعلام کرد که در صورت ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس، این دو جاده مواصلاتی یکطرفه خواهند شد.

تهران - ایرنا - دبیر اجرایی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار از آغاز بررسی شرکت‌کنندگان در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار خبر داد و گفت: در این دوره از کنگره، 36 هزار و 952 زن تاثیرگذار بررسی و نفرات برگزیده معرفی می‌شوند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف قریب به 6 تن انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از 15 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای پنجمین مرحله از طرح آرامش در شهر خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک، پُرمصرف‌ترین داروهای کشور در سال جاری داروی بیماران قلبی و عروقی و دیابتی است.

تهران - ایرنا - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد افزایش سن بازنشستگی گفت: این قانون در سال 1403و 1404 اجرایی نمی شود بلکه در سال 1405 عملیاتی می شود.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد روزهای خوب در این دریاچه باشیم.

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمن تامین اجتماعی با تأکید بر ظرفیت و نقش راهبردی حوزه گردشگری در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور، گفت: گردشگری مسئله بسیار مهمی در کشور است که هم به جهت سودآوری باید مورد توجه قرار بگیرد و هم باید به این نکته توجه شود که اهمیت این ظرفیت برای بسط نشاط اجتماعی در خانواده‌ها، کمتر از مسئله سودآوری نیست.

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه گفت: عضویت در گروهک تروریستی و صهیونیستی داعش، محاربه، افساد فی‌الارض، جنایت عمدی علیه بشریت و پشتیبانی از این گروهک تروریستی از جمله اتهامات 35 متهم پرونده حادثه تروریستی کرمان است.

تهران - ایرنا - رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه ایران با اعضای «چهارچوب هماهنگی» تاکید کرد که این کشور به حضور نیروهای نظامی ائتلاف بین المللی نیازی ندارد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش عوامل امدادی هلال احمر در 23 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی خبر داد و گفت: مردم این استان‌ها مراقب باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.