یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «چنگار» همان سرطان است با نامی مخوف که به سان خرچنگی، طعمه را در میان چنگال‌هایش اسیر کرده است؛ اما این بیماری همچون دهه‌های گذشته کُشنده نیست و خود را از چنگ سلول‌های سرطانی رهانید.

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 24 هزار و 241 نفر از هموطنان از خدمات پزشکی و سلامت شامل تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره با بصیرت و پیرو ولایت فقیه هستند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: جهان به انتخابات ما نگاه می‌کند ما وظیفه داریم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران 22 بهمن را نمود پیروزی بزرگ مردم بر طاغوت زمان توصیف کرد و گفت: ملت ایران در همه لحظات سخت کنار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

تهران - ایرنا - مردم ایران اسلامی همزمان با روز 22 بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند و قطره قطره، اقیانوس آزادی را تشکیل داده و بار دیگر یکصدا فریاد زدند که ایران را دوست دارند و پای همه آرمان‌ها ایستاده‌اند.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات 11 اسفند، گفت: انتخابات یکی از پایه‌های حفظ استقلال نظام است.

تهران - ایرنا - دادستان تهران صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم به ویژه جوان دانست و گفت: دشمن از نسل امروزی انقلاب هراس دارد چرا که می‌داند تربیت یافتگان مکتب امام (ره)، شهید سلیمانی و شهدا هستند.

تهران - ایرنا - یک مبارز ستمشاهی جایگاه کنونی زنان در جامعه را مرهون نگاه امام راحل به موضوع زنان دانست و گفت‌: امام خمینی گفتمان سومی را ایجاد و زنِ انقلابی، اسلامی و ترازی را مطرح کردند که برای دفاع از دین خود و مقابله با طاغوت در صحنه حضور می‌یابد.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: استکبار جهانی و ایادی آن باید از خواب بیدار شوند و بدانند ملت ایران دست از آرمان هایشان بر نمی دارند.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با هوشیاری، موقعیت شناسی و بصیرت مثال زدنی خویش به کوری چشم دشمنان انسانیت و آزادی امسال نیز یوم الله دیگری را بر تارک تاریخ درخشان و سراسر افتخار انقلاب اسلامی اضافه و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

تهران - ایرنا - همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دفتر طب ایرانی و مکمل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با برپایی غرفه، خدمات متنوعی را به عموم مردم ارائه می‌دهد.

تهران - ایرنا - شور نوجوانی، آنان را از جای جای کلانشهر تهران به خیابان آزادی کشانده است تا در یک جشن ملی، از شور و اشتیاق خود برای «ایران قوی» سخن بگویند و نشان دهند میراث دارانی فهیم برای انقلابی هستند که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان بنیان نهادند و پدران و مادرانشان از آن پاسداری کردند.

تهران - ایرنا - طب سنتی ایران با رویکرد جذب گردشگران سلامت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از 23 بهمن ماه در تهران برگزار می شود، حضور می‌یابد.

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، حدود 2 هزار و 500 نفر از دانش آموزان شهر تهران از موزه تنوع زیستی به صورت رایگان بازدید کردند.

تهران - ایرنا - مدیر دفتر اقتصاد و فناوری سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانه‌های فناور محیط‌زیست، با هدف هم‌رسانی ایده‌ها و هم‌افزایی میان اندیشمندان، کارآفرینان و تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان تا پایان سال در تمامی استان‌ها افتتاح خواهد شد.